اخباراخبار ویژه

پیش بینی بازار رزین های اکریلیک جامد تا سال 2031

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر بر اساس پیش بینی های Transparency Market Research، بازار رزین های اکریلیک جامد بین سال های 2021 تا 2031 حدود 7.3 درصد رشد پیدا خواهد کرد.

بازار رزین های اکریلیک جامد به عوامل مختلفی از جمله مصرف رزین های اکریلیک جامد در صنایع رنگ ها و پوشش ها بستگی دارد. افزایش تقاضا جهت رنگ ها و پوشش ها، جوهر های چاپ و وارنیش ها در صنایع ساختمانی و خودرویی عامل مهمی در افزایش بازار جهانی رزین های اکریلیک جامد می باشد. ساختمان های تجاری و مسکونی تاثیر زیادی در بازار رزین های اکریلیک جامد دارند. پوشش های بیرونگاهی عمدتا برای جلوگیری از خوردگی مواد استفاده می شوند.

پوشش های بیرونگاهی ساخته شده با رزین های اکریلیک دارای خواص حفظ رنگ و حفظ براقیت عالی می باشند. این پوشش ها دارای دوام بالا و چسبندگی خوب به زیرآیند می باشند. پوشش های صنعتی از زیرآیند ها در برابر خوردگی حفاظت می کنند و سطحی زیبا و خوش رنگ ایجاد می کنند. پوشش های صنعتی ساخته شده از رزین های اکریلیک به سرعت خشک می شوند و براقیت بالایی ایجاد می کنند. افزایش جمعیت و شهری شدن سریع در آسیا-اقیانوسیه و نیاز به بهبود فضا های مسکونی و زیر ساختار ها نقش مهمی در توسعه بازار رزین های اکریلیک جامد داشته است.

بازار جهانی رزین های اکریلیک جامد بر اساس منطقه به امریکای شمالی، آسیا-اقیانوسیه، اروپا، امریکای لاتین، خاورمیانه و افریقا تقسیم می شوند. در سال 2020 منطقه آسیا- اقیانوسیه پرمصرف ترین بازار رزین های اکریلیک جامد بوده است. بر اساس پیش بینی ها در طی دوره زمانی مورد بررسی نیز منطقه آسیا-اقیانوسیه پر مصرف ترین بازار رزین های اکریلیک جامد بوده است. بر اساس پیش بینی ها در طی دوره زمانی مورد بررسی نیز منطقه آسیا-اقیانوسیه بزرگترین بازار مصرف رزین های اکریلیک جامد خواهد بود. پیش بینی می شود بازار رزین های اکریلیک جامد در منطقه خاورمیانه و افریقا با رشد قابل توجهی مواجه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا