اخبار

پیش بینی بازار دی اتیلن گلایکول منو بوتیل اتر تا سال 2025

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر بر اساس گزارش جدید منتشر شده توسط Grand View Research, Inc. پیش بینی می شود بازار جهانی دی اتیلن گلایکول منو بوتیل اتر تا سال 2025 به حدود 232.7 میلیون دلار برسد. افزایش تقاضا برای این محصول در صنایع رنگ ها، پوشش ها، جوهر های چاپ و شوینده ها موجب رشد این بازار شده است.

این محصول در تولید رنگ ها ، پوشش ها و جوهر های چاپ مصرف زیادی دارد. این محصول به میزان وسیعی بعنوان عامل منعقد کننده در فرمولاسیون رنگ های لاتکس و رنگ های ساختمانی استفاده می شود. ساختمان سازی در کشور های در حال توسعه در حال افزایش می باشد که این باعث افزایش تقاضا برای رنگ ها و پوشش های ساختمانی شده است. دی اتیلن گلایکوا منو بوتیل اتر اثر کمی بر روی سلامتی بشر دارد و خطرات آن محدود است. به هر حال قوانین خاصی برای دفع این محصول وضع شده است. اما این قوانین چندان شدید و سختگیرانه نمی باشد چرا که این محصول قابل بازیافت برای استفاده مجدد می باشد. در بازار جهانی دی اتیلن گلایکول منو بوتیل اتر صنایع شوینده در سال 2018 بیشترین سهم را به مقدار 53.4 درصد به خود اختصاص دادند. این به دلیل رشد مصرف جهانی شوینده های صنعتی بوده است. در سال 2018 بیشترین سهم مصرف دی اتیلن گلایکول منو بوتیل اتر با حجم 42.1 درصد در منطقه آسیا – اقیانوسیه بوده است.

این به دلیل حضور کارخانه های بزرگ تولید کننده شوینده ها، رنگ ها و پوشش ها در این منطقه می باشد. پیش بینی می شود مصرف این ماده در اروپا تا سال 2025 حدود 3.5 درصد افزایش پیدا کند. در حال حاضر در اروپا بیش از 175 شرکت تولید کننده شوینده ها وجود دارد. تولید کنندگان رنگ ها و پوشش ها نیز استفاده از DEGBE را ترجیح می دهند زیرا این ماده برای تولید رنگ های زیست سازگار با ترکیبات آلی فرار (VOC)پایین مناسب میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا