اخباراخبار ویژه

پیش بینی بازار جوهرهای رسانا تا سال 2025

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر  پیش بینی می شود بازار جوهر های رسانای الکتریسیته از 3 میلیارد دلار در سال 2020 به 3.7 میلیارد دلار در سال 2025 افزایش پیدا کند.

رشد بازار به افزایش مصرف جوهر های رسانا در کاربرد های مختلف شامل نمایشگر ها ، حسگر های زیستی ، PCB ، RFID و photovoltaic مربوط می شود. پیش بینی می شود در دوره زمانی مورد نظر بخش جوهر های رسانای بر پایه نقره از نظر ارزشی بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص دهند. نقره رسانای الکتریکی خوبی می باشد. معمولا بر روی سطح فلزات یک لایه اکسیدی تشکیل می شود که در نقره بر خلاف سایر فلزات این لایه هم رسانا می باشد. جوهر های رسانای بر پایه نقره تقریبا با تمام روش های متداول چاپ شامل گراور، جوهر افشانی (inkjet)، اسکرین و فلکسوگرافی سازگار می باشند.

خواص مختلفی که نقره را برای تولید جوهر های رسانا مناسب می سازد عبارتند از : استحکام بالا ، مقاومت خوردگی بالا و مقاومت بالا در برابر رطوبت. پیش بینی می شود در دوره زمانی مذکور بر اساس کاربرد RFID پر رشد ترین کاربرد در بازار جهانی جوهر های رسانا باشد. پیش بینی می شود منطقه APAC در بازار جهانی جوهر های رسانا بیشترین سهم را داشته باشد. این افزایش مصرف در این منطقه به دلیل افزایش تقاضا برای جوهر های رسانا از سوی صنایع مختلف شامل نمایشگر ها ، حسگر های زیستی ، PCB ، RFID و photovoltaic می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا