اخبار

پژوهشگاه صنعت نفت امسال چند صد برنامه آموزشی اجرا می کند

بسپار می نویسد، پژوهشگاه صنعت نفت با هدف توانمندسازی نیروی انسانی از طریق آموزش و توسعه سرمایه‌های فکری، تقویم آموزشی سال ۱۳۹۵ خود را منتشر کرد.

به گزارش مهر، پژوهشگاه صنعت نفت با هدف توانمندسازی نیروی انسانی از طریق  آموزش و توسعه سرمایه‌های فکری، بهبود عملکرد فردی و گروهی، افزایش دانش، مهارت و تخصص افراد در راستای برنامه‌ریزی راهبردی و رفع نیازهای آموزشی بخش‌های مختلف صنعت نفت، تقویم آموزشی سال ۹۵ را که مشتمل بر ۳۶۶ عنوان دوره و کارگاه آموزشی تخصصی است را منتشر کرد.

طی ۵ سال گذشته بیش از ۲۳ هزار نفر در این پژوهشگاه آموزش دیده اند؛ به نحوی که در سال ۹۴ با اجرای ۲۸۱ دوره آموزشی، سمینار و کارگاه تخصصی متناسب با نیازهای فناوری حدود ۴ هزار و ۶۰۰ نفر از کارکنان سازمان‌های مختلف و پژوهشگاه نفت، تحت پوشش آموزش قرار گرفته اند.

این دوره های آموزشی در حوزه های مختلف تخصصی،‌ نرم افزار، عمومی و مدیریت برگزار شد که این شاخص نسبت به سال گذشته حدود ۷ درصد رشد را نشان می دهد.

در این راستا، پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان کانونی برای خلق فناوری‌های برتر، شناسایی نیازهای کارکنان سازمانها، طراحی و اجرای برنامه‌های آموزشی مناسب، استفاده از اساتید مجرب داخل و خارج از کشور و منابع معتبر علمی، بهره‌گیری از امکانات پیشرفته آزمایشگاهی منحصر بفرد و همکاری‌های آموزشی مستمر با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را در جهت توسعه ظرفیت‌های یادگیری در دستور کار برای سال ۹۵ قرار داده است.

جزئیات برنامه‌های آموزشی در پورتال ۴ زبانه پژوهشگاه نفت به نشانی www.ripi.ir در دسترس است.

در این زمینه واحد آموزش و تجهیز نیروی انسانی پژوهشگاه صنعت نفت از رشد ۸۵ درصدی فرصتهای ایجاد شده یادگیری برای تامین نیازهای نوین آموزشی و پژوهشی در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ خبر داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا