اخباراخبار ویژه

ترجمه اختصاصی بسپار/ پوشش های ضد اثر انگشت و ضد میکروب در محافظ صفحه ی BODYGUARDZ

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر BGZ اعلام کرد که از محصول InvisiPrint MBED بر روی محافظ صفحات موبایل BodyGuardz استفاده می کند. در مورد محصول PureGuard این ماده عملکردی دوگانه دارد. هم موجب ناپیدا شدن اثر انگشت می شود و هم از رشد باکتری ها بر روی صفحه جلوگیری می کند. MBED نوعی ماده ی ضد میکروب است که در آن EPA وجود دارد و می تواند به پوشش InvisiPrint ویژگی ضد میکروب بودن را بدهد.
InvisiPrint MBED پوششی با خاصیت آبگریزی و روغن دوستی است. این موضو باعث می شود چربی موجود بر روی انگشت دست بر روی آن پخش شده و از این طریق اثر انگشت از بین می رود. همچنین خاصیت آبگیریزی آن باعث می شود که به راحتی تمیز شود.
زمانی که از تلفن هوشمند استفاده می شود، باکتری بیشتری در تماس با صفحه قرار می گیرد و همچنین لکه های زیادی در اثر برخورد انگشت با صفحه ایجاد می شود. در نتیجه نیاز است از یک پوشش با خاصیت ضد میکروبی و همچنین ناپیدا سازی اثرانگشت بر روی صفحه ی گوشی اعمال شود. BodyGuardz به سرعت این نیاز را کشف کرد و از محصول NBD بر روی فرمول PureGuard خود استفاده کرد که هر دو اثر را به طور هم زمان نشان دهد. InvisiPrint MBED که همان محصول مورد نظر شرکت NBD است، پایداری زیادی از خود نشان می دهد.
Kirk Feller، مدیرعامل BGZ در اینباره بیان می کند، Bodyguardz برای محصول PureGuard خود از فناوری NBDاستفاده کرد چرا که این پوشش پایداری زیادی دارد و عملکرد دوگانه ی آن قابل توجه است. Miguel Galvez، مدیرعامل NBD نیز معتقد است، NBD می تواند باعث موفقیت BodyGuardz شود چرا که یک فناوری منحصربه فرد را به این شرکت عرضه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا