اخباراخبار ویژه

پوشرنگ جدید PPG از رشد باکتری بر روی دیوارها جلوگیری می کند

گروه ترجمه و تولد محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت PPG به پوشرنگ مات جدیدی دست پیدا کرده است که ویژگی ضد باکتری دارد. این پوشرنگ برای استفاده در خانه طراحی شده است تا از رشد باکتری ها بر روی دیوار جلوگیری کند. این پوشرنگ استانداردهای لازم برای مقابله با باکتری های MRSA و E.Coli (باکتری های بیماری زا) را دارد.
این پوشرنگ جدید می تواند از رشد باکتری بر روی دیوار جلوگیری کند و همین موضوع باعث می شود دیوارهای خانه دیگر منبع آلودگی باکتری نبوده و ایمن باشند. چرا که اگر باکتری با دیوار خانه تماس پیدا کند روی سطح آن گسترش پیدا کرده و می تواند موجب افزایش خطر بیماری برای اعضای خانواده شود. این پوشرنگ با نام تجاری Johnstone به بازار عرضه شده و فرمولاسیون آن به گونه ای تنظیم شده است که به طور چشم گیری باکتری های روی سطح را کاهش می دهد. آلودگی سطح، گرد و غبار و دوده نیز از عواملی هستند که باعث رشد باکتری بر روی سطح میشوند. اگر این آلودگی ها از روی سطح دیوار تمیز شوند خطر وجود باکتری بر روی سطح به حداقل می رسد.
Guy Burgoine، مدیر فناوری PPG در انگلیس و ایرلند بیان می کند، PPG مجموعه ی محصولات ضدباکتری خود را بر اساس پیشرفته ترین فناوری تولید کرده است. این پوشرنگ انتظار مشتریان از محصولات Johnstone که تولید PPG هستند را برآورده می کند و در عین حال خاصیت ضدباکتری نیز دارد.
از این پوشرنگ می توان در هر مکانی در منزل استفاده کرد. آشپزخانه، حمام، اتاق خواب و یا پذیرایی را می توان با استفاده از این پوشرنگ، رنگ کرد. مقاومت باکتریایی این پوشرنگ همچنین موجب دوام بیشتر سطوح نیز خواهد شد. در حال حاضر این پوشرنگ در 10 رنگ که بیشتر مشتریان ترجیح می دهند تولید می شود. یکی از این رنگ ها فام جدید سبز جنگل است که حس بودن و غرق شدن در فضای زیبای جنگل را برمی انگیزد. هر رنگ در قوطی های 2.5 لیتری عرضه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا