اخبار

پنجمین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری اوایل اسفندماه برگزار می شود

بسپار/ ایران پلیمر به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران، پنجمین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری در روزهای 6 و 7 اسفندماه 1398 هم چون سالیان گذشته توسط انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران در محل برگزاری همایش های پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار خواهد شد.

 

کمیته های علمی و اجرایی کنفرانس فعال هستند و ارائه مقالات سرعت بیشتری به خود گرفته است. این انجمن برای آگاهی از میزان پیشرفت برنامه های برگزاری کنفرانس گفت و گوی کوتاهی با نجمه میررضایی، دبیر همایش و عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند داشته  که عینا در ادامه آورده شده است: 

 

پنجمین کنفرانس مستربچ و کامپاند در اواخر بهمن ماه برگزار خواهد شد، خلاصه ای از اهداف برگزاری این همایش و دستاوردهای آن در دوره های گذشته بفرمایید.

پنجمین دوره کنفرانس امسال ۶و۷ اسفندماه مانند هر سال در مرکز همایش های پژوهشگاه  پلیمر و پتروشیمی برگزار خواهد شد.

دستاورد های سال گذشته این همایش بر کسی پوشیده نیست اما اگر بخواهم به صورت کوتاه چند مورد رو بیان کنم:

۱. ارتقا سطح علمی و دانش صنعت کامپاندینگ و مستربچ

۲‌. آشنایی دوستان با مزیت های صادرات

۳. همبستگی بیشتر اعضا و ایجاد حس همدلی و همراهی میان تمامی اهالی این صنعت

و در حال حاضر در کنفرانس پنجم انجمن همانند شعار این دوره دو مورد را هدف و اساس این گردهمایی قرار داده است:

۱. ارتباط هر چه بیشتر صنایع بالا دستی (تامین کنندگان) و پایین دستی (مصرف کنندگان) با تولیدکنندگان مستربچ  و کامپاند

2. آشناسازی هر چه بیشتر با صادرات و بازارها، مخاطرات و مزایای  آن

 

برنامه هایی که تا امروز برای کنفرانس پنجم تدارک دیده شده را شرح بدهید.

با توجه به اهداف فوق، برنامه ریزی کاملی برای داشتن پنل های تخصصی تدوین و تهیه شده است. در این میان هم شرکت ها و واحدهای پتروشیمی و هم انجمن های صنایع پایین دستی را در کنار خود خواهیم داشت.

 

این کنفرانس یکی از معدود همایش های بین المللی برگزار شده در صنعت پلیمر توسط انجمن هاست. آیا در این دوره هم شاهد حضور فعالان خارجی در صنعت پلیمر و کامپاند خواهیم بود؟

بله ما از شرکت های زیادی که در حال حاضر در ایران در حال فعالیت می باشند، مهمان های عزیزی در این کنفرانس خواهیم داشت و قطعا این کنفرانس با حضور  شرکت های بین المللی و سخنرانان خارجی به انجام خواهد رسید. شرکتهای بسیاری برای ارائه مقاله و حضور در نمایشگاه جانبی درخواست های خود را به انجمن ارسال کرده اند که اطلاع رسانی در این مورد به زودی انجام خواهد شد.

 

آیا نگرانی بابت برگزاری همایش در ابعاد سالهای گذشته به واسطه تعمیق تحریم ها و شرایط جاری کشور وجود ندارد؟

متاسفانه تحریم بر کلیه صنعت ها تاثیر خود را گذاشته است. اما همانگونه که می دانید صنعت ما همواره یکی از همراهان همیشگی مصرف کنندگان در شرایط تحریم و شرایط دشوار وارداتی بوده است. لذا پیش بینی می شود با روح تولید ملی که در صنایع جریان دارد، امسال حضور صنایع در همایش پرشور تر و با شکوه تر باشد.

 

برنامه همایش، کمیته علمی و کمیته اجرایی چه زمانی معرفی می شود؟

برنامه ها و سخنران ها تا ۲۰ دی ماه معرفی  می شوند.

 

اگر پیامی برای اهالی صنعت پلیمر، مستربچ و کامپاند دارید، بفرمایید.

خدا را شاکریم که تا اکنون چهار دوره این همایش را برگزار کرده ایم و قدمی هرچند کوچک در مسیر تعالی این صنعت برداشته ایم. امیدواریم که شما اعضا و همراهان همیشگی در این راه استوار تر از قبل همراه ما باشید.

 

علاقه مندان به حمایت مالی، ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این کنفرانس می توانند به سایت http://imcpaconf.ir/fa/ مراجعه کنند. 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا