اخباراخبار ویژه

پلی­ کربنات های شرکت Epolin برای تولید عینک ­های ضد لیزر

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر قلم لیزری می­ تواند حواس خلبانان را پرت کند و یا پلیس ­ها را به اشتباه بیاندازد. بنابراین استفاده از این عینک­ها برای این گروه از افراد بسیار مهم خواهد بود. به علاوه لیزر ممکن است موجب آسیب دیدن چشم شود. به همین دلیل افراد و دولت­ها بیش از پیش به خرید عینک­های ضد لیزر تمایل دارند. از سال 1983، شرکت Epolin مواد با کیفیتی برای اینکار تولید می ­کند. در حال حاضر یک بخش از شرکت Epolin به تولید عینک­های ضدلیزر اختصاص پیدا کرده است. برای تولید این مواد باید چهار عامل بسیار مهم درنظر گرفته شود.

  1. لیزرهای رنگی به رنگ­های قرمز، آبی و سبز در همه­ ی دنیا در دسترس هستند و عینک­های ضدلیزر این طول موج­ها را جذب می­کنند.
  2. باید بدانید که می­خواهد چه رنگ­هایی از لیزر توسط عینک ضدلیزر شما جذب شوند. شرکت Epolin می­تواند به شما در این انتخاب کمک کند.
  3. عینک­های ضدلیزر باید همه ­ی نور در محدوده­ ی مرئی را در شب و روز، از خود عبور دهند. و بدون اینکه خللی در دید فرد ایجاد کند، باید مانع از ورود نور لیزر به چشم شود.
  4. هیچ کس نمی­ خواهد بینایی خود را از دست بدهد. بنابراین باید عینک ضد لیزر از یک تولید کننده­ ی معتبر خریداری شود که مطمئن هستیم در تولید آن از مواد مناسب و با کیفیتی استفاده کرده است.

شرکت Epolin که یک تولید کننده­ ی جهانی در زمینه ­ی مواد رنگزای جاذب مادون قرمز و ترکیبات ترموپلاست است، مواد با کیفیتی را برای عینک­های ضدلیزر، جوشکاری، فیلترهای نوری، ضفحات لمسی، عینک دید در شب، حسگرها، جوهرهای امنیتی و سایر تجهیزات مشابه تولید می ­کند.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا