اخبار

پلاستیک طبرستان و کمپین “ایران سیراب”/ باهم به‌هم کمک می‌کنیم

بسپار/ایران پلیمر پس از بررسی‌های لازم در شهرستان جازموریان متوجه شدیم که وضعیت آب آشامیدنی ساکنان این مناطق به هیچ عنوان مناسب نیست.

جازموریان از ترکیب دو بخش یعنی «جاز» به معنای علف و «موریان» به معنای انبوهی از هر چیز تشکیل شده است. جازموریان در گذشته انبار علوفه جنوب ایران بوده که اکنون به تالابی‌ تبدیل شده است که نیمی از آن در جنوب کرمان و نیمی دیگر در سیستان و بلوچستان قرار دارد. محرومیت مردمان این نواحی بعد از خشک شدن دریاچه روز به روز بیشتر شد تا جایی که از امکانات اولیه زندگی همچون آب محروم بودند. آنها از طریق گودال های ایجاد شده توسط خودشان که «هوتَک» نام دارد، آب جمع آوری شده از باران و سیل را برای مصارف خانگی استفاده میکردند. اما قلب های مهربان این مردمان نازنین نگذاشت انسان های شریفی همچون سروش صلواتیان بی تفاوت از وضعیت آنان عبور کنند.

سفر دو روزه ای که دو ساله شد
سروش صلواتیان فعال اجتماعی در حوزه حقوق کودکان است. سفری که قرار بود برای ایشان چند روزه باشد، اکنون دو سال و اندی طول کشیده است. اعتیاد به دیدن لبخند کودکان بلوچی، این فعالیت را تبدیل به اولویت زندگی آقای صلواتیان کرده است. ساخت مدارس، تامین پوشاک و امکانات اولیه برای مردمان این روستا ها به کمک خیران و دغدغه‌مندان، تنها بخشی از فعالیت های این فعال اجتماعی می‌باشد. با افتخار، بخش کوچکی از این لبخندها در حوزه آبرسانی نیز نصیب شرکت پلاستیک طبرستان شده است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

ایران سیراب
همانطور که احتمالا می‌دانید کمپین ایران سیراب مدتی است که توسط مجتمع پلاستیک طبرستان و با هدف ایجاد دسترسی آسان به آب آشامیدنی زلال و پاکیزه راه اندازی شده است. پس از بررسی‌های لازم در شهرستان جازموریان متوجه شدیم که وضعیت آب آشامیدنی ساکنان این مناطق به هیچ عنوان مناسب نیست. بنابراین برای حل این مشکل تعداد مخازن مورد نیاز جازموریان را تامین کردیم و مخازن به کمک آقای صلواتیان بین خانواده‌ها توزیع و نصب شدند. مخازن اهدا شده همگی از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و به کمک این مخازن مشکل لوله کشی خانه‌ها برطرف می‌شود. امیدواریم با این کمک‌رسانی دسترسی به آب آشامیدنی برای ساکنان شهرستان جازموریان آسان شده باشد و توانسته باشیم لبخندی بر لب این عزیزان بیاوریم.

مجتمع پلاستیک طبرستان 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا