اخباراخبار ویژه

پلاستونیک و رونمایی از یک محصول جدید

بسپار/ایران پلیمر امید جعفری، مسئول مرکز تحقیق و توسعه شرکت پلاستونیک در راستای رونمایی از محصول و برند جدید این شرکت +UNIC با خبرنگار بسپار/ ایران پلیمر گفت و گو کرد. شرکت پلاستونیک، شرکتی با سابقه ۱۵ سال فعالیت، در استان مازندران و شهر صنعتی ساری است که مخازن بزرگ پلی اتیلنی تا ظرفیت 20 هزار لیتر و سایر قطعات مورد نیاز صنایع به روش دورانی را در برنامه ساخت خود دارد تولید می کند.
جعفری می گوید: مجموعه پلاستونیک دارای استانداردهای جهانی عملکردی از جمله ISO 9001 ، OHSAS 18001 و پروانه بهداشتی ساخت غذا و دارو به همراه استاندارد تشویقی تولید مخازن پلی اتیلن است و در سال ۹۴ با ارایه دو محصول کشاورزی تحت عنوان سم پاش های حمل شونده موفقیت بسیاری را در بازار به دست آورد.
هم اکنون با توجه به افزایش بیماری ها و اهمیت عاری شدن از باکتری های موجود در مخازن و همچنین عدم کارایی فیلتر ها برای رفع محرک های بیولوژیکی، چالش های نگه داری آب آشامیدنی بیش از هر زمان دیگری احساس می شد. با همین هدف بود که +Unic متولد شد. برند جدیدی از شرکت پلاستونیک که مخازن آب با خاصیت آنتی باکتریال هستند. خاصیت آنتی باکتریال این محصول به شیوه فتوکاتالیستی فعال می شود و می تواند تا 99.99 درصد از باکتری های بیماری زا را از اب اشامیدنی حذف کند.
این محصول بخشی از چالش های موجود در زمینه آب آشامیدنی را رفع کرده است. با توجه به مواد اولیه ای که در آن به کار رفته و همینطور رنگ های بهداشتی موجود در آن بهبود عملکرد بالایی را به همراه دارد که پس از ساخت و آزمایش های لازم توانست گواهینامه موفق برای تست آنتی باکتریال را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کند.
وی افزود: از جمله دیگر مزایای این محصول کنترل کیفی بی نظیر پلاستونیک و خدمات پس از فروش آن است. این مخازن می توانند در مصارف آب آشامیدنی در منازل، مراکز بهداشتی و حتی جمع آوری آب باران نیز به کار گرفته شوند.
جعفری در پایان گفت: مخازن ما با عواملی همچون استفاده از فیلتر مناسب آب ورودی، انجام بازدید دوره ای، تمیزکاری با مواد مناسب و نصب و راه اندازی بر اساس دستورالعمل ها صاحب طول عمر بیشتری می شوند. همچنین این محصول کارآمد با قیمت پایین تر نسبت به بازار جهانی عرضه می شود.
و علاقه مندیم در نمایشگاه ایران پلاست امسال شرکت و این محصول را معرفی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا