اخبار

پراکسیدهای آلی مخصوص صنعت پلیمر توسط Akzonobel تولید می شوند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت AkzoNobel Specialty Chemicals به صورت رسمی ساخت واحدی بسیار مدرن را در رابطه با تولید پراکسیدهای آلی در چین آغاز کرده است. تولید این محصولات برای کاربردهای محدوده ی گسترده ای از بسپارها خصوصا صنعت PVC و رزین های گرماسخت مناسب است.
سرمایه گذاری صورت گرفته برای ساخت این مجموعه 90 میلیون یورو بوده و در یکی از واحدهای صنعتی Tianjin Nangang قرار دارد. این واحد تولیدی تا نیمه ی دوم سال 2020 آغاز به کار کرده و افزایش ظرفیتی بالغ بر 30 تا 70 درصد را باعث می شود. ایجاد این خط تولید جدید می تواند به رشد مشتریان کمک شایانی نماید. 
نیاز به پراکسیدها به صورت فزاینده ای در دنیا به خصوص آسیا در حال افزایش می باشد. تولیدکنندگان محصولات نهایی که در تولیداتشان از پراکسیدها استفاده می کنند روز به روز در جهان در حال افزایش می باشد به طوریکه بین 5 تا شش درصد از سال گذشته تا کنون در چین افزایش داشته اند. 
با توجه به قوانین سخت گیرانه ی کشور چین در مورد آب، شرکت AkzoNobel از فناوری های نوینی در جهت کاهش مصرف آب استفاده نموده است. این فناوری نوین به کاهش مصرف انرژی نیز کمک خواهد نمود.
شرکت AkzoNobel طی سه سال گذشته بیش از 180 میلیون یورو در صنعت بسپار سرمایه گذاری کرده است. این شرکت تولیدات جهانی خود را در کشورهای مکزیک، هلند، بلژیک، چین، ایتالیا، برزیل و ایالت متحده افزایش داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا