اخبار

پتروشیمی کارون آماده عرضه دو محصول جدید شد/ تکمیل زنجیره ایزوسیانات

بسپار/ایران پلیمر پتروشیمی کارون به عنوان بزرگترین زنجیره ایزوسیانات ایران در راستای متنوع سازی سبد تولید و افزایش تاب آوری در بازار، به زودی دو محصول جدید و پرکاربرد عرضه می کند.

بر این اساس، به‌زودی، برای نخستین بار عرضه تجاری دو گرید جدید MTDI و KMT_10 به صورت رسمی آغاز می شود و پیش بینی می‌شود با عرضه این دو محصول جدید علاوه بر بی‌نیازی از واردات و صرفه‌جویی ارزی، زمینه نیاز فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی در داخل کشور فراهم شود.

گرید KMT-10 از طریق واکنش پیش ‏پلیمریزاسیون متیل‌دی فنیل‌دی ایزوسیانات و ایجاد گروه‌های یورتان تولید شده که با تولید این محصول جدید عملا صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی از واردات گریدهای مشابه وارداتی از چین، ژاپن، کره جنوبی و آلمان بی نیاز خواهد شد. این محصول استراتژیک در صنایع خودروسازی، مبلمان اداری و خانگی دارای کاربردهای گسترده است.

پتروشیمی کارون شهریورماه امسال اقدام به تولید و عرضه تجاری گرید دیگری به نام《KLM100B》با هدف تامین نیاز صنایع کفش، انواع چسب صنعتی و لَمینِت، انواع درزگیر و آببند(سیلانتها)، ضربه گیرها، باندهای اورتوپدی و همچنین، کفپوش‌های اداری و صنعتی و … کرده بود که مطابق با برآوردهایی انجام گرفته تولید این گرید جدید سالانه از خروج 27 میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می کند.

نیپنا

این خبر را هم بخوانید:

خودکفایی در یک محصول استراتژیک در تولید پلی یورتان/ رونمایی در پتروشیمی کارون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا