اخبار

پتروشیمی آبادان پس از مصایب بسیار تولید PVC را از سر می گیرد

بسپار/ ایران پلیمر  مدیر عامل شرکت پتروشیمی آبادان گفت : مشکل فنی و فرآیندی غیر قابل پیش بینی در برج VCM و ریبویلرهای آن، علت حادثه آتش‌سوزی در پتروشیمی آبادان بوده است.

مسعود جبرائیلی مدیرعامل شرکت پتروشیمی آبادان با اشاره به آغاز مجدد تولید پی‌وی‌سی پتروشیمی آبادان از شامگاه دیشب، گفت: نوسازی کامل و مدرن واحد ٦٠٠ تا چهار ماه آینده به پایان خواهد رسید.

وی با بیان این که این شرکت در مقابل تمام حوادث به‌صورت کامل تحت پوشش بیمه بوده است، افزود: طی تماس تلفنی  با مدیرعامل بیمه پارسیان، وی از اعزام کارشناسان بیمه به آبادان در روز شنبه خبر داد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی آبادان گفت: میزان خسارت شرکت  پتروشیمی‌ آبادان توسط کارشناسان بیمه بررسی خواهد شد و پس از تکمیل پرونده، خسارات وارد مرحله پرداخت خواهد شد.

جبرائیلی از نصب دو دستگاه بسیار مهم کمپرسور‌های گاز کوب پتروشیمی آبادان خبر داد و افزود: این دستگاه‌ها در محل پالایشگاه آبادان در حال نصب است و با اتمام این عملیات در نیمه دوم سال ٩٧ دریافت خوراک از پالایشگاه به بالای ۲۰۰ تن در روز خواهد رسید.

وی گفت: این اتفاق بسیار مهمی برای پتروشیمی آبادان و کارکنان آن است و برای آن ۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

لازم به ذکر است پیش از آتش سوزی نیز که متاسفانه منجر به تلفات جانی نیز بود، این واحد به دلیل شوری بیش از حد آب در تعطیلی به سر می برد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا