اخباراخبار ویژه

جوابیه پتروشیمی خوزستان به اخبار مندرج در ایران پلیمر در خصوص عدم تحویل رزین اپوکسی/ ضمن تایید مشکل: موجودی انبار پلی کربنات و رزین اپوکسی پاسخگوی نیاز مشتریان است، نگران نباشند

بسپار/ ایران پلیمر در طی هفته های اخیر هم از سوی واحدهای تولیدی و هم از سوی تشکل های مربوطه نسبت به عدم تحویل رزین اپوکسی از سوی پتروشیمی خوزستان اعتراض ها و شکایت هایی مطرح شده بود که در این رسانه هم منعکس شد. در زیر واکنش پتروشیمی خوزستان به این انتقادها آمده است:

سرکار خانم علیزاده منیر
صاحب امتیاز و مدیر مسئول محترم پایگاه خبری ایران پلیمر
با سلام و تهیات الهی؛
احتراما پیرو انتشار خبری با عنوان “شکایت یک مشتری از پتروشیمی خوزستان / خرید تیرماه هنوز تحویل نشده” در تاریخ 6 مهرماه 99 و همچنین خبری تحت عنوان ” فعالیت های تعاونی تولیدکنندگان رنگ و محصولات وابسته/ از تلاش برای واردات و تامین مواد اولیه تا پیگیری عدم تحویل رزین اپوکسی توسط پتروشیمی خوزستان” در تاریخ 13 همان ماه در سایت ایران پلیمر ، پاسخ معاونت بازرگانی شرکت پتروشیمی خوزستان جهت انعکاس در آن رسانه وزین و تنویر افکار عمومی به حضور ارسال می گردد. امید است با رفع موانع قانونی موجود شاهد انعکاس اخبار مثبت از رضایتمندی مشتریان در آن رسانه باشیم.
شرکت پتروشیمی خوزستان به عنوان تنها تولید کننده پلیمرهای مهندسی در کشور سیاست و خط مشی سازمانی خود را بر اساس تامین نیاز داخل و افزایش رضایتمندی مشتریان پایه گذاری نموده است و همواره با برقراری ارتباط موثر و مداوم با بازار هدف نسبت به جلب رضایت مشتریان از طریق افزایش مداوم کیفیت، تنوع محصولات بر اساس تغییرات تکنولوژی و درخواست های مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در تحویل مواد تولیدی به مشتریان اقدام نموده است.
متاسفانه از تیرماه سال جاری و در پی صدور بخشنامه ای از سوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در روند قانونی ثبت سفارش و ترخیص کالا از منطقه ویژه تغییراتی رخ داد. ار آنجاییکه بخشی از مواد به کار رفته در محصولات تولیدی شرکت پتروشیمی خوزستان از منابع خارجی تامین می گردد این امر باعث بروز مشکلات عدیده ای در این خصوص شد. بخشنامه مذکور موجب شد شرکت پتروشیمی خوزستان و سایر شرکت های پتروشیمی منطقه با شرایط مشابه موفق به ثبت سفارش نشده و پیرو آن تا زمانی که ثبت سفارش صورت نپذیرد ترخیص قطعی محصولات از گمرک منطقه ویژه امکان پذیر نخواهد بود.
ضمن پوزش از مشتریان فهیم شرکت پتروشیمی خوزستان و امید به اینکه مشکل پیش آماده به زودی از طریق مبادی قانونی مرتفع گردد، به اطلاع می رساند میزان موجودی انبار دو محصول پلی کربنات و رزین اپوکسی شرکت پتروشیمی خوزستان پاسخگوی نیاز مشتریان داخلی بوده و این شرکت به محض برطرف شدن محدودیتهای قانونی از سوی بانک مرکزی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت در اسرع وقت به تعهدات خود عمل می نماید.

 

اخبار مرتبط

شکایت یک مشتری از پتروشیمی خوزستان/ خریدهای تیرماه هنوز تحویل نشده/ افزایش قیمت رزین اپوکسی در بازار تا بیش از ۱۰۰ هزارتومان!

فعالیت های تعاونی تولیدکنندگان رنگ و محصولات وابسته/ از تلاش برای واردات و تامین مواد اولیه تا پیگیری عدم تحویل رزین اپوکسی توسط پتروشیمی خوزستان

آخرین گزارش تعاونی تولیدکنندگان رنگ و محصولات وابسته از پیگیری در خصوص عدم تحویل رزین اپوکسی پتروشیمی خوزستان/ اختلاف میان گمرک و پتروشیمی خوزستان صنعت را زمین گیر کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا