اخبار

پاسخ محب پلیمر قم به ادعای صنایع پلاستیک خوزستان

بسپار می نویسد، شرکت محب پلیمر قم با ارسال نامه ای به دفتر ماهنامه بسپار به ادعای عزیزاله نیری واکنش نشان داد.
ماهنامه بسپار در چارچوب قانون ملزم به انتشار جوابیه ی مورد اشاره است. این جوابیه از احترام این مجله به مدیریت ارشد و مجموعه صنایع پلاستیک خوزستان نمی کاهد و امیدوار است واحدهای تولیدی چنانکه اقای نیری به آن اشاره کرده اند ملجا و حمایت عمیق کلان در کشور بیابند.

متن نامه از این قرار است:

بسمه تعالی

درخصوص ادعای شرکت صنایع پلاستیک خوزستان :
کلیه مواد تولیدی این شرکت مطابق با استاندارهای جاری بوده و تا کنون هیچ مغایرتی در این خصوص مشاهده نشده است .
ادعای شرکت پلاستیک خوزستان از عدم اطلاعات فنی و ناآگاهی مدیر عامل این شرکت نسبت به مجموعه زیر نظر خود ناشی می شود . چرا که محصول مورد بحث در سال 1392 به این مجموعه فروخته شده بود که به علت انبارش نامناسب کاملاً خیس و غیرقابل مصرف گردیده بود . با این حال این محموله به دلیل حسن نیت مجموعه محب پلیمر و از سر دلسوزی پس از گذشت بیش از دو سال پس گرفته شده و کل ارزش محموله با قیمت روز به آن شرکت پرداخت گردیده و رسید تسویه حساب آن دریافت شده است که در صورت نیاز ارائه می گردد .
در پایان به نظر می رسد در روزهایی که به لطف حضور شرکت محب پلیمر قم و ارائه محصولی با کیفیت جهانی و قیمت کمتر در بازار ایران ، کلیه شرکت های رقیب صنایع پلاستیک خوزستان درحال رشد و افزایش ظرفیت تولید خود هستند ، بهتر است مدیریت ارشد این مجموعه حضوری موثرتر در مجموعه تولیدی خود داشته باشد تا بیش از این شاهد افول این شرکت و واگذاری سهم بازارش به رقیبان نباشد .

و من ا… التوفیق
مدیر عامل
محمدعلی حاج حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا