اخبار

ایران پلاست/ ویراصنعت ربات هایی با قابلیت برداشتن قطعات پلاستیکی ۸۰ کیلوگرمی را برای نخستین بار در ایران پلاست عرضه کرد

بسپار/ایران پلیمر مجموعه ویرا صنعت سازنده ربات های صنعت پلاستیک و مجری پروژه های اتوماسیونی افزایش راندمان تولید است.

سینا کامروا مدیرعامل ویراصنعت در گفت و گو با ستاد خبری ایران پلاست گفت: این مجموعه در نمایشگاه ایران پلاست با ارائه چند نوع ربات جدید و همچنین رباتی در زمینه سیستم های کنترل کیفیت توسط دوربین برای قطعات پلاستیکی، حضور خواهد داشت.

با توجه به محدودیت فضای نمایشگاه و بزرگ بودن ابعاد ربات ها ، دو فضا برای نمایش محصولات در نظر گرفته شده است. بزرگترین ربات مجموعه با قابلیت بلند کردن 80 کیلوگرم وزن برای اولین بار در نمایشگاه ارائه می شود. قیمت فروش این ربات یک سوم محصول مشابه اروپایی است و تمامی امکانات محصول مشابه را دارا می باشد.

وی همچنین چالش های پیش روی این صنعت را تلاش برای  به روز بودن و امکان ارائه ماشین آلات در کمترین زمان برشمرد و افزود: با توجه به پیشرفت هر روزه صنعت پلاستیک و افزایش هزینه های تولید فرصت مناسبی در اختیار ما قرار گرفته تا محصولی ارائه کنیم که منجر به کاهش هزینه ها و افزایش راندمان تولید در این صنعت شود.

هر ساله تکنولوژی های جدیدی در این حوزه ارائه می شود، افزایش تولید و کنترل کیفیت توسط دوربین در کمترین زمان، کنترل اداره کارخانه از راه دور، هماهنگی تجهیزات کارخانه به صورت “اینترنت اشیاء”  از جمله تکنولوژی های جدید ارائه شده است که شرکت ویرا صنعت با ارائه چندین محصول قادر به ارائه این خدمات می باشد.

 

کامروا در خصوص ایران پلاست نیز گفت: با توجه به شرایط کرونایی که در سال گذشته منجر به برگزاری محدود نمایشگاه شد، امسال فرصتی مناسب برای ارائه محصولات فراهم آمده، همچنین رشد مثبت صنعت پلیمر در شرایط تحریم باعث شده حضور شرکت ها با توان بیشتری در نمایشگاه شرکت کنند.

 

ستاد خبری ایران پلاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا