اخبار

وزیر صنعت جایزه ملی نشان تجاری برتر ایران را به الوان اهدا کرد

بسپار/ ایران پلیمر جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران از سوی وزیر صنعت، معدن تجارت به شرکت الوان اهدا شد.
به گزارش روابط عمومي الوان مراسم اهدای جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان توسعه و تجارت و مدیران و صاحبان برندهای تجاری مطرح و بزرگ ایران از جمله آقای مهدی علیخانزاده مدیریت عامل شرکت تعاونی تولید الوان در مرکز همایش های خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. 

 

درباره نشان تجاری برتر ایران
نشان تجاری برتر ایران، نشانی است که از سوی سازمان توسعه تجارت تنها به برندی هایی اهداء می گردد که توانسته باشند شاخص های مهمی از جمله استاندارهای داخلی و بین المللی، جوایز داخلی معتبر همچون صادرکننده نمونه ملی و حمایت از مصرف کنندگان را در سال های مختلف از سازمان های مربوطه اخذ کرده باشند. همچنین تعداد و تخصص افرادی که در هر برند در ارتباط با معرفی و آگاهی برند در سطح داخلی و خارجی تلاش می کنند از دیگر شاخص های انتخاب این جایزه مهم محسوب می گردید. 
میزان صادرات، میزان جذب نیرو و کار آفرینی و حجم و توان تولیدی نیز از شاخص های ديگري بود که تماما به صورت مستند باید از سوي شركت ها ارائه و به تایید سازمان بررسی کننده یعنی سازمان توسعه تجارت می رسید. جلسات ارزیابی به صورت حضوری و شفاهی در ارتباط با کلیه مدارک ارائه شده و نیز دقت نظر کارشناسان سازمان توسعه تجارت، در نهایت از این نشان، نشان بسيار معتبری ساخته است.

 

پيام رياست جمهوري

در این مراسم وزیر صنعت، معدن و تجارت پیام ریاست جمهوری به مناسبت برگزاری دومین جایزه ملی نشان تجاری برتر ایران را قرائت کرد.
در متن پیام ریاست جمهوری آمده بود:
تقارن مراسم اهدای جایزۀ ملی به منتخبان نشان‌های تجاری برتر کشور در سال ۱۳۹۷ را با میلاد با سعادت دخت پیامبر (ص)، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، به فال نیک گرفته و تبریکات صمیمانۀ خود را به تمام مادران بزرگ این سرزمین تقدیم می‌نمایم.
در چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، شاهد آنیم که دشمنان این کشور، اعتماد، باور و امید مردم ایران را هدف قرار داده اند، غافل از اینکه در این تقابل آشکار، ظرفیت‌های غنی و بیشمار فرهنگی و تمدنی، ارزش‌های مذهبی، دارایی‌های سرشار طبیعی و توان فنی، علمی و اقتصادی و نیروی جوان و با انگیزه به خوبی قادرند از داشته‌های این سرزمین حراست نمایند.
ایران سرزمین سرمایه‌های بزرگ تاریخی، مادی و انسانی است. بسیار بجاست که این سرمایۀ عظیم را قدر دانسته و در مسیر گسترش امید به سوی ساختن ایرانی آبادتر حرکت کنیم. از این رو، ارج نهادن به مقولۀ نشان تجاری، اقدامی بسیار شایسته و کارآمد برای معرفی ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های این کشور است.             

 

برای دیدن عکس ها در ابعاد بزرگتر بر روی آنها کلیک کنید.   

 

                                                                                                                                                   

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا