اخبار

واکنش دکتر خسروخاور به تغییر ریاست هیات مدیره در انجمن صنفی صنعت تایر

بسپار/ ایران پلیمر سید مصطفی میرسعید قاضی پس از استعفای دکتر گنجی، ریاست هیات مدیره انجمن صنفی صنعت تایر کشور را عهده دار شد.   

دکتر رامین خسروخاور از فعالین صنعت تایر کشور و ریاست هیات مدیره انجمن صنفی مهندسین پلیمر و شیمی کشور در یادداشتی به این تغییر و تحولات واکنش نشان داد. متن این یادداشت به شرح زیر است:

“روزگار غریبی را می گذرانیم، تحریم های جهانی، رکود اقتصادی، تنش و منازعات سیاسی، افول اخلاق و … در این روزگار سخت این نخستین بار نیست که عروسی خونین پایان مقطعی می یابد و داماد نمادین به مجلس می آید و صنعت تایر با یک چشم خشم و یک چشم بی تدبیری داماد جدیدی را برای ریاست صنف خود برمی‌گزیند.
در این سال رونق تولیدی که نبود  درایت، فضیلت و عدالت گریبان صنعت را گرفته است. بار دیگر با رفتارناشایست برگ دیگری در صنعت تایر کشور به  ثبت می رسد و  حرمت معرفت می‌شکند و آبروی آن به یغما  می‌رود.
لذا به پیشکسوتان، سروران و دوستان این صنعت توصیه می‌کنم که حقیقت، منش، شریعت و طریقت را مچاله نکنند و اجازه ندهند این رفتارهای خارج از عرف در این صنعت کلیدی نهادینه و فرهنگ‌سازی شود و شایسته است درس نیکی و اخلاق را برای جوانان این صنعت که فردا از آن آنهاست  به ارمغان بیاوریم و  باید بدانیم در دنیای این روزهای ما، کسب و کار به جز تدبیر،‌دوستی ، مهر و صداقت فرجام خوشی نخواهد یافت.
جناب آقای مهندس قاضی دوست و یاور دیرین تسلیت عرض می کنم به افول اخلاق و معرفت در انتخاب شما.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا