اخبار

هیات مدیره جدید انجمن ملی پلیمر ایران انتخاب شد/ لزوم وجود یک تشکل فراگیر در صنعت پلیمر/ چه کرده ایم؟

بسپار/ ایران پلیمر روز گذشته سالن همایش امین الضرب میزبان تشکل ها و بنگاه های عضو انجمن ملی پلیمر کشور بود که در مجمع عمومی این انجمن گرد هم آمده بودند. 

پس از ارایه گزارش دبیر انجمن، خانم مهندس علیرضایی در خصوص فعالیت های انجام شده و گزارش مالی بازرس آقای کاظم ظهیری و تایید آن، انتخابات دور چهارم هیات مدیره برگزار و مطابق با پیش بینی ها، اعضای جدید منتخب شدند. 

بارها نوشته ایم که صنعت پلیمر کشور از وجود یک تشکل فراگیر در این صنعت به شدت رنج می برد. انجمنی که بتواند تمامی شاخه های مختلف این زنجیره را با هدف ملی کنار هم گرد آورد و با یک صدای واحد در سیاست گذاری های اقتصادی مربوط به خود، امور تامین مواد و ماشین آلات، فعالیت های صادراتی، امور نمایشگاهی و … موثر باشد و تعیین کننده. 

در طول این سالها انجمن ملی پلیمر قرار بوده که چنین بازویی برای صنعت باشد و در این مسیر حرکت کرده است اما برای رسیدن به آنچه همتاهای آن در سایر کشور های توسعه یافته و حتی در حال توسعه منطقه به آن دست یافته اند، راهی به نسبت طولانی در پیش دارد. داستان این است که تعامل اصولا در ارکان مختلف کشور کم رنگ است، دوباره گفتن و دوباره گفتن از آن هم به نظر می رسد فقط عادی سازی آن باشد و پذیرش آن نافی تلاش برای تغییر، با اینحال در گروه رسانه ای بسپار از آنجا که همیشه یک سوزن نیز به خود زده ایم، یک بار دیگر آمادگی خود را به عنوان یک رسانه مستقل برای حمایت از تصمیمات جمعی تشکل ها و خصوصا انجمن ملی صنایع پلیمربا پتانسیل های موجود خود، اعلام می کنیم. این انجمن که در ایده آل ترین حالت ممکن باید تمرکزی از تشکل های حوزه های مختلف صنعت پلیمر و انجمن های استانی باشد، قطعا با ممانعت از تشتت و پراکندگی خواهد توانست راه به جایی ببرد. حتما مستلزم این است که سایر تشکل ها نیز در سطح ملی به اولویت ها و منافع بزرگتر از امروز و حال و فضای صرف خود فعالیت خود فکر کنند. ممکن است آسان نباشد که نیست ولی تجربه موفق در دیگر کشورها نشان می دهد که شدنی است. 

 

منتخبین تشکلل ها 
اعضای اصلی

سعید ترکمان/ انجمن صنایع پلاستیک استان سمنان 85 رای

مسعود جمالی/ انجمن صنایع پلاستیک استان اصفهان 69 رای

سعید زکایی/ انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند 63 رای

سعید زمان زاده/ انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن 56 رای

محمدرضا داورپناه/ جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش 52 رای

منصور قدیمی/ انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی 40 رای

علی البدل 
واوود هدایتی/ 15 رای

 

در این بخش عملا رقابتی وجود نداشت. 
 

منتخبین بنگاه ها

اعضای اصلی
علیرضا ترک/ پایدارپلیمر اوژن 83 رای

محمدرضا شاکری/ ماشین سازی پارسیان 55 رای
برمک قنبرپور/ مجتمع پلاستیک طبرستان 47 رای 
علی البدل

محمد علی آبادی/ 33 رای

 

بازرس

بازرس اصلی: مهدی پورقاضی و بازرس علی البدل: مصطفی طالقانی 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا