اخبار

همکاری PPG و Dow برای تولید پوشش ضدخوردگی جدید در راستای کاهش تولید دی اکسید کربن

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  PPG و Dow  پوشش ضد خوردگی جدیدی جهت کاهش نشر گاز های گلخانه ای طراحی کرده اند. PPG با استفاده از فناوری پلی سیلوکسان نسل جدید شرکت Dow ، سامانه پوششی PPG PSX را معرفی کرده است. این سامانه دو لایه بوده و برای ایجاد حفاظت یکسان نسبت به سامانه های سه لایه به لایه های کمتری نیاز دارد.

در نتیجه برای تولید و اعمال پوشش ، انرژی کمتری مصرف شده و گاز های گلخانه ای کمتری تولید می شود. پوشش های PPG PSX نسبت به محصولات جایگزین دارای چسبندگی ، چقرمگی ، مقاومت خوردگی ، مقاومت آب و هوایی و مقاومت شیمیایی بهتر می باشند. فناوری های پوششی قبلی غالبا نیاز به سه لایه پرایمر ، میانی و رویه دارند. در حالیکه سامانه PPG PSX شامل دو لایه پرایمر زینک و رویه پلی سیلوکسان می باشد. پلی سیلوکسان نسبت به پوشش های رویه متداول دارای دوام بیشتری می باشد و نیاز به بازپوشانی در طول زمان برای این سامانه کمتر می باشد. PPG PSX شامل پوشش دو جزئی PPG PSX 700 ، پوشش تک جزئی اکریلیک سیلوکسان PPG PSX One و پوشش اپوکسی سیلوکسان PPG PSX805 می باشد. هر سه محصول از فناوری رزین های پلی سیلوکسان شرکت Dow استفاده می کنند.

به گفته Dr. Nicoletta Piccolrovazzi مدیر بازاریابی Dow ، شرکت Dow بعنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید مواد شیمیایی همواره به دنبال توسعه محصولات با دوام بالاتر جهت حفاظت از سازه های فلزی می باشد. همکاری با شرکت PPG منجر به توسعه محصولاتی شده است که تولید دی اکسید کربن را کاهش می دهد.

 

      

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا