اخبار

همکاری Clariant و Neste برای استفاده از مواد اولیه تجدیدپذیر در پوشش ها

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر Clariant اعلام کرد که قرارداد جدیدی برای همکاری با Neste امضا کرده است. Clariant با استفاده از هیدروکربن های تجدید پذیر Neste ، تعداد محصولات خود را که از مواد اولیه تجدید پذیر مشتق شده اند افزایش می دهد.

در نتیجه محصولات زیست سازگار برای صنایع مختلفی شامل چسب ها، پلاستیک ها و پوشش ها در دسترس خواهند شد. به گفته Christian Kohlpaintner عضو کمیته اجرایی Clariant، حفظ محیط زیست یکی از 5 استراتژی مهم Clariant است. این همکاری جدید با Neste پیشرفت مهمی در تامین مواد زیست سازگار می باشد.

واکس ها و پلیمر های با عملکرد بالای Licocene (محصول شرکت Clariant ) دارای ارزش بالایی در صنایع چسب ها ، پلاستیک ها و پوشش ها می باشند. این محصولات از هیدروکربن های تجدید پذیر ساخته شده اند و دارای عملکرد مناسبی می باشند. Clariant با همکاری Neste پلی اولفین های مشتق شده از هیدروکربن های تجدید پذیر را به بازار عرضه کرده است.

ترکیب دانش Clariant در زمینه صنایع چسب ها، پلاستیک ها و پوشش ها با دانش و تجربه Neste در زمینه مواد زیستی به تولید محصولات زیست سازگار با عملکرد بالا کمک می کند. مواد اولیه هیدروکربن های تجدید پذیر Neste از ضایعات و باقیمانده مواد مثل روغن آشپزی و روغن های تجدید پذیر گیاهی بدست می آیند. Clariant از این منومر های دو کربنه و سه کربنه برای تولید پلی اولفین های پیشرفته استفاده می کند که جهت کاربرد های مختلفی استفاده می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا