اخبار

همکاری های بین شرکتی در تولید و توزیع رزین های تابش پز

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت DKSH طی تفاهم نامه ای با شرکت Keyland Polymer، توزیع محصولات تابش پز آن را بر عهده گرفت. بخش تجارت مواد شرکت DKSH در حال تبدیل شدن به قسمتی از Keyland Polymer است تا از این طریق بتواند تجارت خود را گسترش دهد و توانمندی خود را در حوزه ی پخش رزین به نمایش بگذارد. این همکاری، اروپا، هند، ژاپن، کره ی جنوبی، تایوان، استرالیا و نیوزلند را شامل می شود.
بر اساس این تفاهم نامه، شرکت DKSH جدیدترین رزین های تابش پز Keyland Polymer را در حوزه ی تجارت پوشش های پودری توزیع خواهد کرد. رزین های تابش پز در پوشش های پودری برای زیرآیندهای فلزی، پلاستیکی و کامپوزیت ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش ها برای کاربردهایی که در فرایند پخت و یا فراوری آن ها دمایی بالاتر از 130 درجه نیاز نباشد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کاربران نهایی و تولید کنندگان به دنبال محصولاتی هستند که عملکرد خوبی داشته باشند و بتوانند نیاز فزاینده به ایمنی و تاثیر گذاری کم بر روی محیط زیست را تامین کنند. Keyland Polymer رزین های ویژه  ای تولید می  کند که می تواند برای DKSH نمونه ای از فعالیت های ویژه در زمینه ی پوشش های پودری باشد.
این همکاری به تولید کنندگان پوشش های پودری اجازه می دهد به فناوری جدیدی برای اعمال محصولاتشان بر روی زیرآیند دست پیدا کنند. با استفده از این فناوری می توان پوشش های پودری را بر روی هر زیرآیندی اعمال کرد و دیگر به دلیل استفاده از دمای بالا در روش های پخت قدیمی، در انتخاب زیرآیند محدودیت ایجاد نمی شود.
رومن جی. ویناس از مقامات شرکت DKSH، بیان کرده است: ما بسیار خرسندیم که رزین های تابش پز شرکت Keyland Polymer را به گستره ی وسیع مشتریان پوشش های پودری در اروپا، آسیا و استرالیا معرفی می کنیم. از آنجایی که این فناوری متقاضیان زیادی دارد، ما امیدواریم به زودی همکاری خود را با مناطق دیگر نیز گسترش دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا