اخباراخبار ویژه

همکاری شرکت های TOTAL و PURECYCLE TECHNOLOGIE برای بازیافت پلاستیک

بسپار/ایران پلیمر  شرکت TOTAL توافق نامه ای را برای گسترش همکاری های استراتژیک در زمینه ی بازیافت پلاستیک با PURECYCLE TECHNOLOGIE امضا کرد. در این موافقت نامه، TOTAL متعهد شده است که بخشی از تولیدات شرکت PURECYCLE TECHNOLOGIE را خریداری کرده و همچنین برای ایجاد فاز دیگری از PURECYCLE TECHNOLOGIE در اروپا سرمایه گزاری کند.
PURECYCLE TECHNOLOGIE از یک فناوری جدید و انحصاری برای جداسازی رنگ، بو و دیگر آلودگی ها از پلاستیک استفاده می کند. حاصل این فناوری تبدیل پلاستیک استفاده شده به پلی پروپیلنی بسیار با کیفیت است. مانند این که این پلی پروپیلن برای اولین بار تولید شده باشد. این شرکت در این سال حدود 48هزار تن پلی پروپیلن بازیافت شده تولید خواهد کرد.
والریا گف، از مقامات ارشد شرکت توتال، بیان کرد: این قرارداد نقطه ی عطف مهمی برای شرکت Total است. چرا که جایگاه آن را در حوزه ی بازیافت پلاستیک تقویت خواهد کرد. این قرار داد زوایای جدیدی برای حل چالش های پیش روی بازیافت پلاستیک باز خواهد کرد و همچنین موجب تحقق هدف ما که رسیدن به تولید 30% پلاستیک بازیافتی تا سال 2030 است، می-شود.
مایک اتورث، مدیرعامل شرکت PURECYCLE TECHNOLOGIE نیز در مورد این تفاهم نامه بیان کرد: TOTAL در زمینه ی تولید پلی پروپیلن یکی از شرکت های معتبر جهانی به شمار می رود و به همین دلیل ما اطمینان داریم که این شرکت بهترین همکار راهبردی برای PureCycle خواهد بود. هدف ما جهانی کردن این فناوری است و اطمینان داریم که این فناوری بر روی اقتصاد جهانی بازیافت پلاستیک تاثیر به سزایی خواهد داشت. شرکت TOTAL به ما در گسترش این فناوری کمک خواهد کرد و ما از این همکاری بسیار خوشحال هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا