اخبار

همکاری دو شرکت برای ایجاد واحد رویه گذاری مجدد تایر در مقیاس جهانی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر رویه گذاری مجدد تایر (Tire retreading) به فرآیندی اطلاق می شود که رویه ی تایر که در اثر استفاده دچار رفتگی شدید شده است، جدا شده و رویه ی جدیدی بر تایر قرار داده می شود. رویه گذاری مجدد در جهت کاهش هزینه های تولید یک تایر کامل انجام می شود. تایری که رویه ی آن در این فرایند تعویض می شود، ویژگی های عملکردی مشابه با تایر جدید را خواهد داشت. رویه گذاری مجدد به اقتصاد مصرف کننده کمک بسیار زیادی می کند.

شرکت های Marangoni و Borrachas Vipal خبر از افزایش همکاری ها خود در جهت هم افزایی تولید داده اند. این همکاری مشترک پروژه ی رویه گذاری تایر خواهد بود که گفته می شود با انجام این همکاری مشترک بزرگترین واحد مستقل رویه گذاری تشکیل خواهد شد. این پروژه ی مشترک در سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

شرکت Marangoni یک برند جهانی در صنعت رویه گذاری تایر سبز، طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی، تولید تایرهای صنعتی  و ساخت آمیزه هایی برای محصولات فنی است. این شرکت در حال حاضر واحدهای صنعتی و تولیدی خود را در کشورهایی نظیر آلمان، ترکیه، آمریکای شمالی، چین، برزیل، آمریکای جنوبی، روسیه و آفریقای جنوبی با بیش از ۱۱۰۰ کارمند داراست. شرکت مادر Marangoni در کشور ایتالیا قرار داشته و بالغ بر ۳۶۶ کارمند دارد. این شرکت همواره در حال سرمایه گذاری و تولید در کشورهای مختلف است.

شرکت Borrachas Vipal نیز شرکتی آمریکایی بوده که در زمینه ی رویه گذاری تایر در این کشور پیشرو محسوب می شود. این شرکت علاوه بر دارا بودن سه واحد تولیدی دارای یک واحد تحقیق و توسعه در برزیل نیز هست. تولیدات این شرکت به بیش از ۹۰ کشور صادر می شود. تعداد کارمندان Vipal به ۳۰۰۰ نفر رسیده و ظرفیت تولیدی آن به ۱۸۰۰۰ تن در ماه می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا