اخبار

همکاری استراتژیک برای بازیافت شیمیایی پلاستیک ها

گروه ترجمه وتولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر اولین پروژه در آغاز همکاری بین Total و Plastic Energy، استقرار مرکز بازیافت شیمیایی در فرانسه است. این فناوری برای بازیافت پلاستیک هایی که فرایند بازیافت آن ها بسیار دشوار است مورد استفاده قرار می گیرد. بدون استفاده از این فناوری این پلاستیک ها باید سوزانده شوند.
Valérie Goff مدیر بخش تجارت مواد شیمیایی در Total بیان می کند، این همکاری استراتژیک که با راه اندازی اولین مرکز بازیافت شیمیایی در فرانسه همزمان شده استف گام مهمی در توسعه ی بازیافت شیمیایی پلاستیک های ضایعاتی به شمار می رود. این رخداد می تواند به ما در دست یابی به هدف تولید 30% پلیمر مصرفی از مواد بازیافتی تا سال 2030 کمک زیادی کند.
Carlos Monreal، از مدیران شرکت PlasticEnergy نیز بیان می کند، همکاری با Total به توسعه ی فناوری مورد نیاز برای بازیافت کمک خواهد کرد. توسعه ی این فناوری به دلیل افزایش تقاضا برای مواد بازیافتی با کیفیت بالا و نیاز به چرخه ی کامل مواد پلاستیکی مورد نیاز است.
همچنین شرکت Total طی توافهم نامه ای متعهد شده است که بخشی از روغن پیرولیز (TACOIL) تولید شرکت PlasticEnergy که در اسپانیا تولید می شود را از سال 2020 خریداری کند. TACOIL پیش از این نیز در سایت آنتروپ شرکت Total مورد مصرف قرار گرفته و نتایج رضایت بخشی تولید کرده است. ویزگی های پلیمر تولید شده از این روغن مشابه پلیمر اولیه بوده و برای کاربردهایی که با مواد غذایی در تماس هستند می تواند مورد استفاده قراربگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا