اخبار

همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران در وین آغاز به کار کرد

بسپار می نویسد، نخستین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی با حضور 170 شرکت از کشورهای اروپایی و غیر اروپایی در وین آغاز به کار کرد.

 نخستین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی روز پنج شنبه (15 تیر ماه) با حضورسفیر ایران در اتریش، معاون ویزر نفت در امور پتروشیمی بیش از 170 شرکت بین المللی از کشورهای مختلف اروپایی و غیراروپایی در اتاق بازرگانی اتریش-وین  آغاز به کار کرد.

هدف از برگزاری این همایش، بررسی روش ها، ابزارهای نوین برای توسعه بخش های میان دستی و پایین دستی صنعت پتروشیمی از طریق همکاری های مشترک، انتقال تکنولوژی و دانش فنی، جذب سرمایه گذاری های خارجی و همچنین حضور ایران در بازارهای رقابتی جهان بود.

براساس این گزارش، این همایش دو روزه با هدف بررسی راهکارهای توسعه صنایع میان دستی و پایین دستی از طریق جذب سرمایه گذاران ملی و بین المللی و انتقال فناوری از طریق همکاری های مشترک با شرکت های مهم بین المللی برپا شد. 
در روز نخست و در مراسم آغاز بکار این رویداد عبادلله مولایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش، مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و  مدیر عامل شرکت ملی پتروشیمی ایران و همچنین ریچارد دالتون رئیس اتاق بازرگانی ایران ـ انگلیس و ورنر فاسلبند رئیس جامعه ایران ـ اتریش و رئیس موسسه سیاست های اروپایی و امنیتی اتریش سخنرانی کردند. 
بر اساس این گزارش،در ادامه همایش نیز شماری از مدیران ایرانی همچون محمد خزاعی معاون وزیر نفت و رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی کشور سخنرانی کردند.

 منبع:نیپنا 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا