اخبار

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، اینوتکس ۲۰۱۸ برگزار می شود/ اطلاعات تکمیلی

بسپار/ ایران پلیمر هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2108) به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس و با مشارکت اتاق تهران از تاریـخ ۱۴ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ در مجتمع نمایشگاهی گفت‌وگوی تهران با شعار «شهر هوشمند، زندگی هوشمند» در فضایی به مساحت 9000 مترمربع  برگزار می شود. 

در این نمایشگاه اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری از جمله استارتاپ‌ها و شرکت‌هاي نوپا، شتابدهنده‌ها، مخترعان، مراکز رشد، سرمایه‌گذاران خطرپذیر، برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی، منتورها، ارائه‌کنندگان زیرساخت‌های کسب و کار، شرکت‌های فن‌آور و دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری و …حضور خواهند داشت.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت رسمی رویداد به آدرس http://www.inotex.com/fa/  مراجعه کنند. 

پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز این نمایشگاه بوده و مرکز فن بازار ملی ایران و مرکز شتابدهی نوآوری،  برگزارکنندگان نمایشگاه خواهند بود. همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری­های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری وشهرداری تهران (سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات) از حامیان و پشتیبان­ های دائمی نمایشگاه هستند. 

غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران نیز در سالن تهران و در پاویون زیرساخت‌های کسب و کار میزبان اعضا بوده و راهنمایی لازم را درحین برگزاری رویداد به بازدیدکنندگان ارائه خواهد کرد.

ساعات بازدیداین نمایشگاه ۱۰:۰۰ تا ۲۰:۰۰ در محل بزرگراه شهید حکیم، خروجی شهید چمران جنوب، مجتمع نمایشگاهی گفت‌وگو خواهد بود. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا