اخبار

گزارش نهایی پژوهشگاه رنگ از برگزاری هشتمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش

بسپار/ایران پلیمر هشتمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش (ICCC 2021)، در تاریخ ۲۱ و ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ با شعار “زندگی و رنگ” توسط پژوهشگاه رنگ به صورت مجازی در محل پژوهشگاه رنگ برگزار شد. در روز سوم کنگره همزمان با ۲۳ مهرماه ۱۴۰۰، کارگاههای جانبی در ۱۶ عنوان مختلف و تخصصی برپا شد.

این کنگره که در ده سال گذشته به بحث و بررسی جنبه‌های مختلف علم رنگ و کاربردهای آن در صنایع مختلف پرداخته است، امسال نیز با حضور برجسته ترین دانشمندان، متخصصان و دانشگاهیان، صنعتگران، طراحان و هنرمندان فعال در زمینه رنگ و پوشش، با بیش از ۱۴۰ پوستر در قالب دو سمپوزیوم: رنگ و رنگ دهنده ها و پوشش های سطح و خوردگی برگزار شد.
خاطر نشان می شود کنگره مذکور با حضور بیش از ۱۴ حمایت کننده صنعتی و تعداد کثیری از دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ایرانی و خارجی، ۶۷ سخنران از ۱۸ کشور مختلف که در این بین ۱۱ سخنران کلیدی از دانشگاه ها و مراکز معتبر علمی در دنیا بودند به پایان رسید.

پژوهشگاه رنگ که نخستین برگزار کننده این کنگره در سال ۱۳۸۴ بوده است، این بار نیز برگزاری هشتمین دوره این کنگره را در سال ۱۴۰۰ با حضور پرفسور رنجبر به عنوان ریاست پژوهشگاه رنگ و کنگره و با امید بر ایجاد بستری مناسب برای اشتراک آخرین دستاورد ها و ایده های محققین و صنعتگران در حوزه مهندسی رنگ و پوشش بر عهده گرفت. همچنین آقای دکتر علی جان نثاری به عنوان دبیر کنگره، آقای دکتر بهرام رمضان‌زاده به عنوان دبیر علمی و سرکار خانم دکتر پونه کاردر به عنوان دبیر اجرایی فعالیت داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا