اخبار

هروس ابراهیمی با انتشار فیلم برگزاری مجمع انجمن ماشین سازان، نسبت به مهندسی انتخابات هشدار داد

هروس ابراهیمی مدیرعامل شرکت ماشین سازی کاجاران با انتشار یادداشتی در گروه های تلگرامی صنعت پلیمر نسبت به آخرین مجمع برگزار شده در انجمن سازندگان ماشین آلات و تجهیزات پلیمری اعتراض و آن را به نوعی مهندسی انتخابات خواند. وی در این یادداشت آورده است: 

سلام بر دوستداران صنعت پليمر كشور. امروز انتخابات اتحاديه پلاستيك تهران است. در انتخابات اخير انجمنهاي مختلف اعم از اتحاديه ها، انجمنها و انجمن ماشين سازان مي بينيم كه يك جريان خاصي به صورت گروهي به دنبال به دست گرفتن تمام تشكلها مي باشند. اين گروه با حضور در تمام مجامع انتخاباتي حتي تشكلهاي غير مربوط به خودشان، با آوردن رأي هاي وكالتي، انتخابات را مهندسي و به نفع گروه خود به پايان  مي رسانند.   

در مجمع اخيرانجمن ماشين سازان كه به دعوت بازرس انجمن جهت عزل سه نفر از هيات مديره تشكيل شده بود، اين گروه با اينكه به هيچ وجه ماشين ساز نبودند و حتي با حضور نماينده وزارت كشور (مجوز انجمن ماشین سازان و تجهیزات پلیمری از وزارت کشور اخذ شده است) كه به علت نداشتن هويت اكثر حاضرين، جلسه را هرگز به رسميت نشمرد و مكرراً تاكيد نمود كه راًي وكالتي كاملاً غير قانوني است، پس از بي حرمتي به ايشان جلسه را به اتفاق بازرس ترك نمودند و به دنبال اين اتفاق اعضای واقعي ماشين ساز نيز جلسه را ترك كردند، اين گروه با كمال بي تفاوتي اقدام به راي گيري واهي نمودند و از ١٠٠درصد گروه خودشان ١٠٠درصد راي نفرات بيگانه را كسب نمودند. 
جالب تر از تمام اين وقايع و راي گيري واهي، عده اي نا آگاهانه در گروه هاي مجازي اقدام به ارسال پيام تبريك نمودند. 

فيلم مجمع انجمن ماشين سازان را دراختيارتان مي گذارم و هيچ قضاوتي نمي كنم تا خودتان بررسي و آگاه شويد كه اسير مهندسي انتخابات اين گروه نشويد و أفراد اين گروه كه همه جا هستند را بشناسيد و هرگز بدون تامل و تفكر راي خود را به ديگران واگذار نكنيم.


بسپار آماده شنیدن و انتشار سایر نظرات احتمالی خواهد بود. اما آنچه به نظر می رسد این است که انتخابات سال گذشته انجمن ماشین سازان در مرجع صادرکننده مجوز به ثبت نرسیده و اساسا اعتبار آن به تغییر مجوز انجمن و اخذ آن از وزارت صنعت، معدن و تجارت موکول شده است. 


فیلم ها را در لینک زیر ببینید: 
https://t.me/joinchat/CbWoETv7tH3Cp-Mnu87n8w

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا