اخبار

نیرو محرکه‌ی رشد 20 میلیارد دلاری BOPP چه صنعتی است؟

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، طبق تحقیقات انجام گرفته توسط Global Market Insights سهم بازار پلی پروپیلن در دو سو جهت یافته (BOPP) تا سال 2024 به 20 میلیارد دلار خواهد رسید. این افزایش و رشد بازار غالبا به افزایش نیاز به طراحی بسته بندی، لایه گذاری و کاربردهای چاپی مربوط می‌باشد. در سال 2015 کسب و کار بسته بندی‌های عایق از مرز 40 میلیارد دلار گذشته و پیش بینی می‌شود در سال 2024 با 5 درصد رشد به 75 میلیارد دلار برسد. این تمایل زیاد به مصرف این ماده در این کاربردهای خاص در چهار چوب زمانی مشخص موجبات رشد را فراهم می‌آورد.

این محصول به دلیل استحکام زیاد و شفافیت بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که پوشش دهی و چاپ روی غذاهای یخ زده، تنقلات، شیرینی‌ها و غذاهای آماده بسیار آسانتر گردد.

در سال 2005 صنعت غذا و نوشیدنی به طور کلی از 8 تریلیون دلار به 15 تریلیون دلار در سال 2015 رسید. این افزایش مصرف غذا نیرو محرکه‌ی رشد BOPP در این صنعت بود. علاوه بر صنعت غذا، این محصول به وفور در کاربردهای بسته بندی بهداشتی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع BOPP در حفظ بو و رایحه‌ی محصولات بسیار خوب عمل می‌کند. از این ماده برای بسته بندی توتون و تنباکو نیز بسیار استفاده شده و رشدی 4/5 درصد را تا کنون شاهد بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا