مقالات

نگاه نمایشگاه های خاورمیانه به بازارهای بومی و منطقه ای است

 بسپار می نویسد،دنیا هر روز دیوانه تر می شود و متاسفانه جنون کشتار و خونریزی از نقطه ای به نقطه ای دیگر تسری می یابد. وضعیت خاورمیانه از شدت تداوم کشتار به قدری غم انگیز شده که بخشی از خبرهای روزانه عادی شده است و ما به آن عادت کرده ایم! و زندگی خود را از پس این دنیای دیوانه به پیش می رانیم. انفجار بروکسل و پس از آن انفجار در خیابان استقلال استانبول پیش از برگزاری نمایشگاه می توانست نمایشگاه را به شدت تحت تاثیر قرار دهد اما این نشد (هرچند اثراتی در کاهش بازدیدکننده داشت)، چنانکه یکی از سخنرانان افتتاحیه نمایشگاه که از انفجار فرودگاه بروکسل جان سالم به در برده بود، به نمایشگاه آمده بود تا به بودن خود در پس این دنیای دیوانه ادامه دهد.

راستش هر چقدر هم بگویم به این وضعیت در هم پیچیده عادت کرده ایم اما نمی توانیم کلمه بی تفاوتی را به ان اطلاق کنیم. ما در این میانه خون و مرگ به زندگی خود ادامه می دهیم، آری اما نه از بی تفاوتی و بی اعتنایی. ادامه می دهیم چون حیات در ادامه دادن است و تسلیم نشدن. تلاش می کنیم تا سهم کوچک خود را در دنیای دیوانه اصلاح کنیم، تا زندگی نخشکد، تا زندگی عادت شود و گسترش یابد.

 

ششمین نمایشگاه بین المللی رنگ، مواد اولیه رنگ، مواد شیمیایی ساختمانی، چسب و مواد اولیه، تجهیزات آزمایشگاهی و تکنولوژی تولید؛ Paintistanbul & Turkcoat 2016؛ 24-26 مارچ 2016 برابر با 5-7 فروردین ماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی استانبول برپا شد. در این دوره برای اولین بار دو نمایشگاه رنگ استانبول و پوشش ترکیه با همکاری اتحادیه کشوری رنگ ترکیه ((BOSAD و  مرکز نمایشگاهی Artkim در کنار هم برگزار شدند. در این نمایشگاه بیش از 300 غرفه گذار در فضای کلی به مساحت 25 هزار مترمربع (فضای خالص نمایشگاهی 10 هزار مترمربع) و در سه سالن در بخش های مواد اولیه‌ی رنگ، مواد اولیه‌ی جوهر، مواد اولیه‌ی چسب، مواد اولیه محصولات ایزولاسیون، تجهیزات و تکنولوژی رنگ کاری، ماشین آلات و تکنولوژی تولید رنگ، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات اندازه‌گیری/ آزمایش، تجهیزات بسته‌بندی و خدمات به معرفی خود پرداختند.

 

در صورت تمایل به مطالعه متن کامل این مقاله لطفا شماره 164 پوشرنگ  در اردیبهشت ماه 1395 را ببینید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا