اخبار

نوآوری های ارایه شده ی Arkema در NPE2018

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Arkema با حضور خود در NPE2018 محدوده ی گسترده ای از محصولات خود را در زمینه های مختلف ارائه کرد. این محصولات از لاستیک های گرمانرم گرفته تا رزین ها PVDF، رزین های اکریلیک، راه حل های زیست پایه، انواع ورق، رزین های گرمانرم با عملکرد بالا، نرم کننده های پایه دانه ی سویا، بهبود دهنده های ضربه و سازگارکننده های نایلون و پلی استر را شامل می شد.

محصولات ارائه شده توسط شرکت Arkema در کاربردهای مختلفی نظیر مدیریت های منابع آبی، مواد سبک وزن مخصوص ذخیره ی انرژی، مواد ماندگار، طبیعی و محصولات زیست پایه قابل استفاده هستند. 
کسب و کارهای پلیمری شرکت Arkema شامل محصولات پلی آمیدی به خصوص  Pebax® است که برای کاربردهای ویژه ای نظیر لباس های خاص ورزش کاران مناسب می باشد.
شرکت Arkema با حضور خود در NPE2018 هفتادمین سالگرد تولید محصول Rilsan® را جشن گرفت. محصول Rilsan® PA11 تا 100 درصد زیست پایه بوده و برای بازارهای مختلفی تا چندین دهه است که مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این بازارها می توان به بازارهای خودرویی، تجهیزات الکترونیکی و چاپ سه بعدی اشاره کرد. 
شرکت Arkema اخیرا برای افزایش ظرفیت تولیدی خود تا 300 میلیون یورو در آسیا سرمایه گذاری کرده است. این سرمایه گذاری قادر است تا 50 درصد برخی از تولیدلت این شرکت را افزایش دهد. 
به عنوان یکی از محصولات نوین Arkema می توان به گونه ی Kepstan® اشاره کرد. این محصول پایه ی هم بسپاری پلی اتر اتر کتون (PEEK) بوده که در کاربردهای مختلفی از جمله تولیدات چاپ سه بعدی مناسب می باشد. نکته ی حائز اهمیت در تولید این محصول نرخ کنترل شده و طراحی شده ی بلورینگی (tailored crystallization rates) می باشد. این محصول نوین می تواند در کاربردهای دیگری نظیر هوافضا و بازارهای نفت و گازی مورد استفاده قرار گیرد. خط تولید این محصول تا پایان سال 2018 آغاز به کار خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا