اخباراخبار ویژه

نمایندگان ایران در کنگره فنی پوشش های اروپا ETCC2022 و مجمع دوره ای Fatipec

بسپار/ ایران پلیمر ایران در سال 2017 به عضویت فدراسیون انجمن های تخصصی صنعت رنگ و پوشش کشورهای اروپایی Fatipec درآمد. شرکت تعاونی تولیدکنندگان رنگ و محصولات وابسته این عضویت را به عنوان نخستین عضو غیر اروپایی نمایندگی می کند.

این روزها دکتر زهرا رنجبر و دکتر یحیایی از طرف این تشکل در کنگره فنی پوشش های اروپا در لهستان حضور موثری دارند. دکتر رنجبر رییس برخی جلسات این کنگره و عضو هیات داوران برای انتخاب مقالات منتخب است. کنگره یاد شده در روز نخست با هدف آشنایی دانشجویان و علاقه مندان ورود به صنعت پوشش ها، سلسله جلساتی را با عنوان مدرسه تابستانی برگزار کرد که با استقبال بسیار خوبی روبرو بود.

این کنگره بین المللی با موضوعاتی همچون: محصولات، فرمول ها و ترکیبات مواد شیمیایی، دستاوردها در فرآیند و تولید، پلیمرها و سایر مواد اولیه، اندازه گیری و آزمون و سیستم های کنترل کیفی، مواد ضدخوردگی و محافظ در برابر شعله، خطوط تولید و تجهیزات و … در حال برگزاری است.

صبح فردا نیز مجمع فدراسیون Fatipec با حضور نمایندگان ایران برگزار می شود. این مجمع هر چهار سال یکبار گزارش های مربوط به فعالیت های تخصصی خود را ارایه و اعضای هیات مدیره جدید را انتخاب می کند.

در سرمقاله شماره اخیر دوماهنامه پوشرنگ بیشتر در این خصوص می خوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا