اخبار

نمایشگاه Plast میلان فردا آغاز به کار می کند/ اخبار زنده از این نمایشگاه را با گروه مجلات بسپار و بر روی polymervapooshesh.ir دنبال کنید

بسپار/ ایران پلیمر  با اخبار زنده از  مهم ترین نمایشگاه‌ در حوزه‌ی صنایع لاستیک و پلاستیک در دنیا Milano plast  با بسپار همراه باشید.

بسپار به روال معمول پوشش خبری نمایشگاه های معتبر پلاستیک و لاستیک در دنیا را در حیطه مسوولیت های خود می داند و مایل است اخبار تخصصی نمایشگاه را برای خوانندگان خود منتشر کند.  این بار هم با پوشش خبری زنده که شامل اخبار، فیلم و عکس از این نمایشگاه خواهد بود با ما همراه باشید.

این نمایشگاه از فردا  29 ماه می ‌تا اول ماه ژوئن (هشتم تا یازدهم خرداد ماه) در شهر میلان ایتالیا برپا خواهد بود. ساعت بازگشایی این نمایشگاه 9/30 صبح تا 6 بعد از ظهر است. 

طبق اطلاعات ثبت شده، بالغ بر 2656 ارائه دهنده‌ی ماشین آلات، مواد اولیه، محصولات و خدمات از 54 کشور مختلف در این نمایشگاه به ارائه‌ی دستاوردهای خود خواهند پرداخت. از جمله شرکت‌کنندگان ایرانی حاضر دراین نمایشگاه می‌توان شرکت‌های هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی امیرکبیر، تاپکو، پتروشیمی شازند، پتروشیمی تبریز، پلی‌نار، پلیمر خلیج فارس، سبلان پلاستیک، مجتمع صنعتی تخصصی کاجاران و نیرومند پلیمر را نام برد. 

علاقه مندان می توانند جهت مشاهده اخبار مرتبط با این نمایشگاه به سایت ایران پلیمر  و شبکه های اجتماعی گروه مجلات بسپار مراجعه کنند

سایت ایران پلیمر:

 http://www.polymervapooshesh.ir

لینک واتساپ: 

https://chat.whatsapp.com/Dp8oHp4ofwUJYLktrDFxUQ

لینک اینستاگرام: 

https://www.instagram.com/basparmag/

لینک گروه مجلات بسپار:  

https://t.me/joinchat/BiSy1Dv7tH1KyWyEpqaILg

لینک کانال مجلات بسپار: 

https://t.me/iranpolymer

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا