اخبار

نمایشگاه Paintistanbul & Turkcoat2020 تیرماه 1399 برگزار می شود

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شهر استانبول نزدیک به 3 هزار سال است به مرکزی برای تجارت تبدیل شده و با وجود جمعیت بیش از 15 میلیون نفر و رشد سریع اقتصادی، به عنوان یکی از مراکز مهم اقتصادی در دنیا و منطقه به لحاظ جغرافیایی، جغرافیای سیاسی و تجاری شناخته شده است.

نمایشگاه و کنگره Paintistanbul & Turkcoat 2018 با حضور شرکت‌کنندگان بین‌المللی، ساختاری ایده‌آل برای بازار رو به رشد رنگ و مواد خام است. در این نمایشگاه محصولات و خدمات نوآورانه در معرض نمایش بازدیدکنندگان داخلی و خارجی قرار گرفت و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه فرصت برقراری ارتباطات تجاری و شبکه‌سازی برای کسب‌وکار خود را با ارائه جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود به طیف وسیعی از بازدیدکنندگان به دست آوردند. از این منظر این نمایشگاه به عنوان پلی میان تولیدکنندگان و خریداران قرار گرفت.

نمایشگاه Paintistanbul & Turkcoat  در دوره گذشته خود در سال 2018، تعداد 777 شرکت را گرد هم آورد که از این میان 238 شرکت از 16 کشور مختلف با 539 نفر غرفه‌دار در این نمایشگاه حضور یافتند. این نمایشگاه در فضایی به مساحت 25 هزار متر مربع برگزار شد که 1000 متر مربع آن، شامل 3 سالن و لابی اصلی مورد استفاده قرار گرفت. ترکیه، چین، ایتالیا، هند و آلمان مهم‌ترین کشورهای شرکت‌کننده در این نمایشگاه 3 روزه بودند. همچنین بازدیدکنندگان از کشورها آلمان، بلژیک، بلغارستان، الجزیره، گرجستان، لیبی، قزاقستان، عراق، ایران، اسرائیل، یونان، پرتغال، روسیه، ازبکستان، ترکمنستان، تونس و اردن در این نمایشگاه حضور یافتند. 

نمایشگاه Paintistanbul & Turkcoat یکی از نمایشگاه‌های مورد قبول صنعت در حوزه رنگ و مواد خام است. رنگ، مواد خام، ساختار شیمیایی، مواد خام چسب‌ها، تجهیزات تولید و آزمایشگاهی، همه در نمایشگاه Paintistanbul & Turkcoat2020 ویژه متخصصین این صنعت در تاریخ 25 تا 27 ماه ژوئن (5-7 تیرماه 99) مطرح خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا