اخباراخبار ویژه

نمایشگاه K 2022 نخستین گردهمایی ایمن صنعت پلاستیک پس از دنیاگیری کرونا

بسپار / ایران پلیمر نمایشگاه K آلمان معتبرترین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و لاستیک در دنیاست. بخش‌های مختلف نمایشگاه K 2022 شامل ماشین آلات و تجهیزات، مواد اولیه و کمکی و همچنین محصولات نیمه تمام، اجزای فنی و محصولات پلاستیکی تقویت شده است. ارهارد وینکامپ، مدیرعامل Messe Düsseldorf می گوید: “K در دوسلدورف نه تنها نماد عملکرد صنعت و بازار جهانی آن برای نوآوری است، بلکه جهت گیری، انگیزه اقتصادی پایدار و روندهای آینده نگر و همچنین رویکردهای مشخص برای راه حل ها را ارائه می دهد.” اکتبر 2022 زمان مناسبی برای اولین نمایشگاه تجاری پس از پاندمی کرونا خواهد بود زیرا آثار همه گیری جهانی بسیاری از شرکت های بخش پلاستیک و لاستیک و همچنین صنایع مشتری آنها را تحت تأثیر قرار داده است. بنابراین، تقاضای زیادی برای مبادله شخصی و جهت گیری مجدد در مقیاس جهانی در صنعت پلاستیک و لاستیک بین المللی وجود خواهد داشت.

K در دوسلدورف همچنین همیشه به چالش های حال حاضر در جهان می پردازد. به همین دلیل موضوعاتی مانند پایداری، صرفه جویی در منابع، اقتصاد چرخه‌ای و دیجیتالی شدن، که در K 2019 داغ بود، همچنان مورد توجه خواهد بود. همچنین بخش ویژه‌ای با عنوان “پلاستیک ها آینده را شکل می دهند” و همچنین پردیس علمی به عنوان تالار گفتمان علم و تحقیق در نمایشگاه وجود خواهد داشت.

این نمایشگاه از 27 مهرماه 1401 به مدت 7 روز (19 تا 26 اکتبر 2022) در دوسلدورف آلمان برگزار می شود. گروه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر حامی رسانه ای این نمایشگاه است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا