اخبار

نمایشگاه ChinaPlas 2022 به صورت مجازی برگزار می شود + لینک

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر قبلا خبر داده بودیم که سی و پنجمین نمایشگاه Chinaplas به دلیل همه گیری کرونا و اعمال محدودیت ها برای کنترل پاندمی در شانگهای چین به تعویق افتاده و در واقع یک سال وقفه را تجربه می کند.

 

بیشتر بخوانید و بیشتر بخوانید

 

این نمایشگاه که برای 8-5 اردیبهشت 1401 برنامه ریزی شده بود، در نهایت به 20-17 آوریل 2023(یا 31-28 فروردین 1402)  و شهر شنزن منتقل شد.

با وجود این تعویق نمایشگاه مجازی Chinaplas 2022 با شعار “تکنولوژی پلاستیک و لاستیک جهان را به هم متصل می کند” بر روی وب سایت رسمی نمایشگاه یعنی www.chinaplasonline.com از تاریخ 25 می (4 خرداد 1401) تا 14 ژوئن (24 خرداد) برگزار خواهد شد. هدف از این گردهمایی تسهیل تجارت میان تامین کنندگان و خریداران در عرصه جهانی است. در این نمایشگاه آنلاین در حوزه های مواد خام پلاستیک و لاستیک، ماشین آلات و فرآیندهای تولید، محصولات نیمه تمام و … تیم های حرفه ای مدیریت فضا را در دست دارند.

بیش از 4000 تامین کننده در این نمایشگاه به معرفی دستاوردهای خود می پردازند و کاربران این امکان را دارند تا در مدت 20 روز ضمن دسترسی به فیلم و عکس های مربوط به کالاها و خدمات ارایه شده، با ارسال پیام و چت زنده مذاکرات تجاری داشته باشند. یک جست و جوی هوشمند بر روی این سامانه پیش بینی شده و مشاورینی شما را در انتخاب مناسب ترین عرضه کننده و محصول همراهی خواهند کرد.

اما پیش بینی می شود دوره آتی نمایشگاه فیزکی ChinaPlas 2023 با مساحتی 350 هزار متری، بیش از 3900 غرفه گذار و بیش از 160 هزار بازدیدکننده از 150 کشور داشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا