اخبار

نمایشگاه کامپوزیت JEC World 2019 بیش از 43500 بازدیدکننده داشت

گروه ترجمه وو تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر نمایشگاه JEC World 2019 در تاریخ 14 مارچ پس از سپری کردن روزهایی موفق، به کار خود پایان داد. این نمایشگاه میزبان بیش از 43500 بازدیدکننده ی حرفه ای و 1300 ارائه دهنده ی خدمات و محصولات بود. با مشارکت بیش از 112 کشور در 27 غرفه ی بین المللی، JEC World به نمایشگاهی موفق تبدیل شد. در واقع این نمایشگاه مکانی بود که دنیای کامپوزیت ها با یکدیگر ملاقات کرده و نقش بازی کنندگان اصلی این صنعت گرد یکدیگر جمع شدند.

برگزار کننده های این نمایشگاه رویدادهای هم زمان دیگری همچون برنامه های همایشی در زمینه ی هوافضا، خودروسازی و ساخت و ساز را برگزار کرده تا افراد شرکت کننده سودآوری های حاصل از استفاده از چندسازه ها را در این کاربردها دیده و به خوبی درک نمایند.

 با حضور بیش از 250 سخنران کلیدی (Keynote Speakers) افق های جدیدی به روی شنوندگان گشوده شد. این سخنرانان ابعاد جدیدی از برنامه های نوآورانه ی جهانی را روشن ساختند. از جمله برخی از رویدادهای مهم این نمایشگاه می توان به شتاب دهنده ی استارتاپی JEC (Startup Booster)، جایزه ی نوآوری JEC (Innovation Award)، چالش چند سازه ی JEC (Composite Challenge) و چند سازه ی ساخت و ساز JEC اشاره کرد.

در سال 2019 نمایشگاه JEC میزبان شرکت های بزرگی همچون ایرباس، بوئینگ، زیمنس، دلسی، فورد، هیوندا، ایکیا، لورآل، میشلین، رنو، رویز رویز، تویوتا، توتال، لامبورگینی و … بود. این شرکت و بسیاری از شرکت های دیگر به دنبال یافتن موقعیت ها و منابع نوآورانه ی جدید برای تولیدات خود بودند.

نسخه ی بعدی این نمایشگاه در مارچ سال 2020 در پاریس برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا