اخبار

نمایشگاه واردات چین فرصتی برای معرفی کالاهای ایرانی

بسپار/ ایران پلیمر نایب رییس اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین – شانگهای با اشاره به گشایش نخستین نمایشگاه واردات چین در شانگهای تاکید کرد این نمایشگاه می تواند فرصت ویژه ای برای معرفی کالای ایرانی در بازار بزرگ و مصرفی چین باشد.

علیرضا رمضانی فرد روز دوشنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا در شانگهای افزود: نمایشگاه واردات چین از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند زمینه صادرات و گسترش محصولات ایرانی در همه حوزه ها در بازار داخلی چین را فراهم کند. 
وی با اشاره به حضور کمرنگ تجار و صادر کنندگان ایرانی در این نمایشگاه تاکید کرد با وجود اهمیت این نمایشگاه، به دلیل نوسانات نرخ ارز بسیاری از تجار و صادرکنندگان ایرانی نتوانستند در نمایشگاه حضور یابند.
رمضانی فرد افزود: فقط تعداد محدودی از شرکت های ایرانی موفق به حضور و عرضه محصولات ایرانی شامل فرش دستباف، صنایع دستی و زیورآلات در این نمایشگاه شده اند.
نایب رییس اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین – شانگهای با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو 2018 ایران در آذرماه سال جاری افزود: با توجه به نوسانات نرخ ارز در ایران و بالا بودن هزینه نمایشگاه های خارجی برای تجار و صادرکنندگان ایرانی، وجود نمایشگاه ایران در شرایط فعلی می تواند راهگشا بوده و محل مناسبی برای همه صادرکنندگان باشد تا بتوانند با پایین ترین هزینه، محصولات خود را عرضه و صادر نمایند.
نخستین نمایشگاه اکسپو بین المللی واردات چین که از امروز دوشنبه با حضور 'شی جین پینگ' رییس جمهوری چین در شهر شانگهای گشایش یافت تا 10 نوامبر ( 19 آبان) پذیرای بازدیدکنندگان در زمینه های تجهیزات هوشمند، تجهیزات الکترونیکی مصرفی، خودرو، کالاها و لوازم جانبی مصرفی، محصولات کشاورزی، خوراکی و تجهیزات پزشکی خواهد بود.
در این نمایشگاه 172 کشور، منطقه و سازمان بین المللی از جمله شرکت هایی از جمهوری اسلامی ایران در قالب 4 غرفه تولیدات خود را به نمایش گذاشته اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا