اخبار

نمایشگاه رنگ و رزین عسلویه در اردیبهشت ماه برگزار می شود/ دوره قبلی این نمایشگاه در چابهار با کیفیتی مطلوب برگزار شد

بسپار / ایران پلیمر فرزانه ی نیک طلب نماینده ی شرکت توسعه ی نمایشگاهی شریف خاورمیانه  (برگزارکننده ی نمایشگاه رنگ و رزین عسلویه) در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار بسپار به تشریح روند برگزاری  این نمایشگاه پرداخت.

وی گفت:  شرکت شریف خاورمیانه از  حدود یک هفته پیش فعالیت خود را برای دعوت از غرفه گذاران آغاز کرده است اما استقبال از این نمایشگاه اندکی تحت الشعاع بیماری کرونا قرار گرفته. حال آن که گرما باعث از بین رفتن این ویروس می شود و شرکت با اشراف به این موضوع برنامه های خود را به تعویق نخواهد انداخت. دوره ی قبلی نمایشگاه نیز که در چابهار برگزار شد علی رغم وقوع سیل در این شهر  با کیفیت مطلوبی برگزار شد.

در این دوره عناوین گسترده تری را نسبت به دوره های قبل برای نمایشگاه برگزیده ایم و تا کنون نیز اکثر شرکت های پتروشیمی و نیز انجمن خوردگی و رنگ الوان حمایت خود را نسبت به این نمایشگاه اعلام کرده اند. در واقع این اولین دوره ای است که نمایشگاه با این عنوان برگزار می شود.

نیک طلب در رابطه با علت انتخاب عسلویه به عنوان محل برگزاری نمایشگاه و برگزاری دوره های آموزشی به خبرنگار بسپار گفت: اقتصاد رو به رشد این منطقه و نزدیک بودن به پتروشیمی ها باعث شد تا این محل را برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب کنیم. همچنین برنامه هایی نیز برای دعوت از شرکت های بین المللی از کشورهایی همچون عمان، هند، پاکستان و افغانستان داریم.

3000 متر فضا ی نمایشگاهی تدارک دیده شده که فضای مفید آن به منظور غرفه سازی 1600 تا 1700 متر است.

 

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند از طریق این لینک http://www.irexpoevent.com/assaluyeh-exhibition/  اقدام کنند. 

 

این نمایشگاه اول تا سوم اردیبهشت ماه برگزار می شود و این گروه رسانه ای (بسپار/ ایران پلیمر) حامی رسانه ای این نمایشگاه است. 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا