اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ نمایشگاه رنگ و رزین تهران و کاهش شدید مشارکت کننده/ بدون دعوتنامه به محوطه نمایشگاه وارد نشوید/ یک متر غرفه امسال برای غرفه گذاران چه قدر تمام شد؟

 بسپار/ ایران پلیمر بیستمین دوره نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری از 19 تا 22 آذرماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران واقع در چمران برپاست.

هر چند شرکت بانیان امید در طول سالهای اخیر نسبت به رسانه های تخصصی خصوصا این گروه رسانه ای عملکرد تدافعی داشته و نسبت به اطلاع رسانی به شدت مقاومت داشته است، با این حال شنیده ها حاکی از آن است که امسال این نمایشگاه به طور طبیعی تحت تاثیر همه گیری ویروس کووید19 و تمامی متن و حاشیه آن با ریزش شدیدی در میزان مشارکت کنندگان همراه بوده چنانکه از 10 سالن در اختیار در سال 98 به سالن های 5 و 6 و 7 تقلیل پیدا کرده.

این درحالیست که این روند کاهشی مختص به سال جاری نبوده و در سالهای اخیر مستمرا مشارکت در نمایشگاه متاسفانه با اقبال کمتری روبرو بوده که خود می تواند جایگاه حمایت های رسانه ای را در این صنعت به خوبی نشان دهد.

 

یک متر غرفه امسال در نمایشگاه چه قدر فروخته شد؟

شما به عنوان یک غرفه گذار در نمایشگاه رنگ و رزین باید مبالغ زیر را به ازای هرمتر پرداخت کنید که البته مالیات و عوارض نیز در فاکتور به آن اضافه می شود:

اجازه بهره برداری فضای سرپوشیده ریالی (داخل سالن) زمین خالی بدون تجهیزات غرفه، برق و موکت به ازای هر متر  144000 تومان و با مالیات و عوارض 155520 تومان

هزینه های عمومی فضای سرپوشیده موکن راهرو برق (مجدد!) ناظرین پروتکل بهداشتی (!) لوح یادبود ماشین برقی اتوبوس ثبت نام پارکینگ دعوت از مدعوین ویژه بنر اطلاع رسانی داخل تلویزیون اینترنتی ازلاع رسانی دیجیتال و … به ازای هر متر 60000 تومان و با مالیات و عوارض 64800 تومان

غرفه پیش ساخته (شامل پنل های سفید ساده مشخص کننده حریم غرفه) به ازای هر متر 89000 تومان و با مالیات و عوارض 96120 تومان

درج مشخصات مشارکت کننده در وب سایت نمایشگاه بخش ریالی 425000 تومان

یعنی شما به ازای هر متر مربع در بخش ریالی به جز بند آخر نهایتا 316440 تومان پرداخت می کنید. (این درحالیست که دیگر نمایشگاه ها آن هم نمایشگاه های گرید A،  امسال قیمت اجاره بهای غرفه را 165 تا 185 هزار تومان اعلام کرده اند)

حداقل اجاره بهای غرفه ارزی 260 یورو است.

 

نمایشگاه در سایه پروتکل های بهداشتی با حداقل بازدید 

اطلاعیه نمایشگاه حاکی از آن است که به درستی بازدید از نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری، تنها برای متخصصین، پژوهشگران، علاقمندان و بازرگانان و تنها با همراه داشتن کارت دعوت امکانپذیر است.

شما باید از همین حالا برای دریافت این کارت ها اقدام کنید. لینک مربوطه 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا