اخبار

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فردا افتتاح می شود/ نقشه سالن ها و مشارکت کنندگان

بسپار/ایران پلیمر بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از فردا تا 19 اردیبهشت ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان مراجعه کنندگان و غرفه داران خواهد بود.

گفتنی است تمام فضای نمایشگاه (با 120 هزار متر مربع فضای سر پوشیده و 35 هزار متر مربع فضای باز) طی چهار روز به این رویداد اختصاص یافته است.

می توانید جهت مشاهده ی  لیست اولیه ی مشارکت کنندگان به این [EasyDNNnewsLink|455] و نقشه سالن ها به [EasyDNNnewsLink|456] مراجعه کنید. اسامی تولیدکنندگان صنعت پلیمر هم از جمله

کیمیا جاوید سپاهان
لوله پروفیل سپاهان
مهدلاستیک توس 
نوید رنگ
لاستیک فرا
تاپیکو
پتروشیمی امیرکبیر
پتروشیمی انتخاب
مارون
پارس مش پلیمر
اصفهان کوپلیمر
اریان پلیمر
ارمین پیشرو صنعت پلیمر 

رآكتور آرا رزین

شرکت توليدي و صنعتي رنگان فر

شرکت پوششهای محافظتی جنوب (پلی گام) و DENSO GmbH آلمان

رنگ پارسین

 



و …


در این فهرست آمده است. 
دبیر اجرایی نمایشگاه سهراب عظیمی خواه با بیان اینکه نظم و انضباط متقاضیان برای طی فرایند حضور در نمایشگاه ستودنی است گفت: این نمایشگاه به لحاظ وسعت و شرکت کنندگان با نمایشگاه های دیگر بسیار متفاوت است و نیازمند برنامه ریزی های خاص است. در این نمایشگاه تمامی فضای نمایشگاهی در سالن ها و فضاي باز مورد بهره برداري قرار ميگيرد و فضاي غير فعال نداريم .

وی ادامه داد: عمده متقاضیان برای حضور در این نمایشگاه،‌ فضایی کمتر از تقاضایشان دریافت می کنند. در واقع با توجه به ثبت نام 1720 شرکت داخلی و 246 شرکت به عنوان نماینده شرکت های خارجی، همواره سعي ميشود با تعديل و كاهش فضا تعداد مشاركت كنندگان بيشتري از امكان حضور در نمايشگاه بهره مند شوند. همچنین شیوه جانمایی غرفه ها بر اساس اولويت ثبت نام ؛ زمينه فعاليت آنها ؛ متراژ درخواستي و بررسي مدارك و اطلاعات مشاركت كننده صورت مي گيرد.

وی در ارتباط با احتمال حضور شرکت هایی که موفق به جانمایی نشده اند گفت: تجربه ما از نمایشگاه های پیشین  نشان مي دهد که بیش از 90 درصد جانمایی های اولیه نهایی می شوند و تنها امکان لغو حضور کمتر از 10 درصد به دلیل نقص مدارک یا انصراف از حضور در نمایشگاه وجود دارد که این هم احتمال زیادی نیست.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران  معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت حمایت از شرکتها و کالاهای ایرانی، بیست‌وسومین نمایشگاه بینالمللی صنعت نفت با رویکرد حمایت از ظرفیتهای داخلی برگزار خواهد شد.

حبیبالله بیطرف اظهار کرد: به نامگذاری سال ۹۷ با عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» و ضرورت توجه هرچه بیشتر به این الزام، رویکرد اصلی وزارت نفت نیز در نمایشگاه امسال مبتنی بر حمایت از فعالان داخلی صنعت نفت به ویژه سازندگان کالاها و تجهیزات نفتی و شرکتهای اکتشاف و تولید ایرانی خواهد بود.

 

اهداف کلی نمایشگاه به شرح زیر است:

1- ارایه آخرین دستاوردهای فن آوری روز در حوزه صنعت نفت و گاز.

 

2- گسترش تعامل با سایر کشورها و نیز رقابت با شرکتهای نفتی مشابه در سطح جهان.

 

3- کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی.

 

4- آشنایی صنعتگران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی نسبت به دستاوردهای نوین صنعت.

 

5- عقد قراردادهای بازرگانی در زمینه مبادله کالا، خدمات و اطلاعات فنی.

 

6- توسعه اشتغال در عرصه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی.

 

7- حضور تجار و صنعتگران بین المللی از سراسر جهان در نمایشگاه جهت کمک به توسعه صادرات تولیدات داخلی.

 

8- کمک به ایجاد بازارهای جدید خارج از کشور جمهوری اسلامی ایران در راستای توسعه بازارهای هدف.

 

9- برگزاری سمینارهای مختلف برای تسهیل در نیل به اهداف تعیین شده.

 

10- معطوف نمودن توجه مدیران تصمیم گیر در سطح کلان در راستای رسیدن به اهداف برنامه پنج ساله پنجم توسعه و چشم انداز 20 ساله توسعه اقتصادی کشور در بخش نفت، گاز، پالایشو پتروشیمی.

 

11- ارتقای جایگاه و موقعیت نمایشگاه در منطقه و جهان.

 

12- ایجاد انگیزه جهت سرمایه گذاری بخش های مختلف خصوصی ، تعاونی و دولتی ، داخلی و خارجی در صنایع نفت و گاز.

 

13- ایجاد حس خود باوری و خود اتکایی ملی در نیروهای متخصص و مدیران و سرمایه گذاران داخلی جهت انجام مطالعات و تحقیقات در زمینه های اکتشاف، استخراج، فراوری و توزیع و صادرات محصولات.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا