اخبار

نمایشگاهی برای تسهیل ورود محصولات دانش‌بنیان به بازار آفریقا

بسپار/ ایران پلیمر پاویون ایران در نمایشگاه دروازه صادرات به آفریقا که در استانبول ترکیه برگزار می‌شود برپا خواهد شد تا مسیر رسیدن شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار آفریقا تسهیل شود.

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به برپایی این پاویون کرده است تا محصولات و خدمات تولید شده در زیست بوم فناوری و نوآوری کشورمان به بازار آفریقا ورود کند.

شرکت‌های فعال در زمینه «نفت، گاز، پتروشیمی، پلیمر و پلاستیک»، «محصولات کشاورزی، ماشین‌آلات، نوشیدنی، مواد غذایی و بسته‌بندی»، «تجهیزات پزشکی، سلامت و دارو»، «خدمات فنی و مهندسی»، «صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات»، «حمل و نقل و لجستیک»، «ساختمان و مصالح ساختمانی»، «گردشگری»، «فناوری اطلاعات، مخابرات، برق، الکترونیک و شهر هوشمند»، «صنایع معدنی» و «منسوجات، پوشاک، کیف و کفش» می‌توانند در این پاویون محصولات خود را نمایش دهند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، نمایشگاه دروازه صادرات به آفریقا به منظور ایجاد یک شبکه تجاری و صادراتی گسترده به آفریقا و افزایش حجم تجارت بین ترکیه و دیگر کشورهای حاضر در این نمایشگاه با کشورهای آفریقایی ۲۶ تا ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در مرکز نمایشگاه استانبول برگزار خواهد شد.

 

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا