اخبار

نصب بزرگترین دای قالب‌گیری دمشی در جهان توسط شرکت Rani Plast

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Rani Plast واقع در کشور فندلاند قصد دارد تا دای 3/2 متری خریداری شده از شرکت Davis-Standard را نصب و راه‌اندازی نماید. این دای پس از تکمیل و راه‌اندازی، به بزرگترین دای هفت لایه قالب‌گیری دمشی تبدیل خواهد شد. شرکت Davis-Standard از سال 2010 اقدام به تولید دای‌های بزرگ هفت لایه خود بمنظور استفاده در کاربردهای کشاورزی نموده است. خط تولید ارائه شده توسط Davis-Standard مطابق مشخصات شرکت Rani Plast برای تولید فیلم‌های پلاستیکی کشاورزی با خاصیت سدکنندگی بالا (high barrier film) و همچنین فیلم‌های متداول برپایه PE با خاصیت عدم سدکنندگی (non barrier film) طراحی شده است.

با استفاده از این دای امکان تولید حبابی به اندازه 22 متر با نرخ تولید بالا وجود خواهد داشت. علاوه بر این دای، از هفت رانشگر مدل Davis-Standard MAC مجهز به ماردان DBS برای تولید فیلم با کیفیت بیشینه در این خط تولید استفاده می‌گردد.

این خط تولید در کارخانه شرکت Rani Plast واقع در شهر Terjarv در کشور فندلاند نصب خواهد شد. فیلم‌های تولید شده ضخامتی بین 200-30 میکرون را دارا خواهند بود. طراحی دای بگونه‌ای صورت پذیرفته است که میزان مورد استفاده رزین گران‌قیمت EVOH در فیلم‌ها بهینه گردد.

شرکت Rani Plast به مدت 40 سال از محصولات Davis-Standard در زمینه‌های پوشش‌دهی به روش رانشگری، قالب‌گیری فیلم و فیلم دمشی استفاده می‌نماید. خط تولید جدید به رشد Rani Plast در بازار فیلم‌های کشاورزی در منطقه اروپا کمک شایانی خواهد نمود.

علاوه بر فیلم‌های کشاورزی، شرکت Rani Plast در زمینه فیلم‌های بسته‌بندی بمنظور کاربرد در صنایع غذایی، فیلم‌های بهداشتی و بسته‌بندی محصولات صنعتی نیز فعال است. این شرکت دارای 9 کارخانه در پنج کشور فندلاند، سوئد، روسیه، اکراین و اسلواکی می‌باشد. محصولات این کشور به بیش از 40 کشور در سراسر دنیا صادر می‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا