اخبار

نشست تخصصي صنعت پلي اولفين در همپا 98 با حضور صنايع بالادستي و پايين دستي برگزار می شود

 بسپار/ ایران پلیمر در پنجمین دوره از همایش های بین المللی صنعت پلیمر در شهر اصفهان شاهد برگزاری نشست ها ی تخصصی در ارتباط با این صنعت خواهیم بود. این همایش روزهای 28 و 29 آبان ماه در دانشگاه اصفهان برگزار می شود. 

پنجمین دوره از همایش های بین المللی پلیمر در شهر اصفهان در تاریخ 28 و 29 آبان ماه برگزار خواهد شد و برگزار کنندگان این رویداد نشست های تخصصی با این صنعت را به عنوان برنامه های ویژه برای این همایش تدارک دیده اند. محوریت این نشست ها  با موضوع پلی یورتان، پلی الفین، U-PVC (بالا دستی)، کامپوزیت ،D-PVC ( پایین دستی) و چسب و رزین خواهد بود.

سخنرانان این دوره اساتید مطرح دانشگاهی کشور همچون دکتر حسین نازک دست ، دکتر مهدی نکومنش، دکتر مهدی باریکانی، دکتر اسماعیل قاسمی، دکتر مهدی قافله باشی، دکتر حمید گرمابی، دکتر حامد عزیزی و تنی چند از سایر اساتید مطرح دانشگاهی خواهند بود. در این نشسست ها ابتدا اساتید صاحب نظر به سخنرانی خواهند پرداخت و سپس فرصتی برای پرسش و پاسخ به حاضرین در نشست ها داده خواهد شد.

 

از جمله نشست تخصصی صنعت پلی الفین با حضور صنایع بالادستی و پپایین دستی برگزار می شود. در این نشست حضور شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی، پتروشيمي هاي جم، لاله، اميرکبير، تبريز، اروند تا کنون قطعی شده است. 

 

فایل اطلاعات نشست ها را در اینجا ببینید:[EasyDNNnewsDocument|298]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا