اخبار

نریمان صادقی، پادنا پلیمر: افزودنی های ضد شعله و وان پک های جدید در بازار

بسپار/ ایران پلیمر این شرکت از سال 91 به صورت عملیاتی در زمینه تولید مستربچ و کامپاندهای پلی­ الفین فعالیت خود را آغاز کرده ­است. شرکت خصوصی و دانش بنیان تولیدی است و در زمینه­ های متفاوتی در خصوص پلی­ الفین­ها تحقیقات جامعی را انجام داده ­است.  ظرفیت این شرکت در ماه حدود  2هزار تن است. 

وی در ایران پلاست گفت: انتظارات ما به عنوان یک شرکت تولیدکننده این است که امکانات نمایشگاهی و امکانانی که در این حوزه در دست دولت است بیشتر در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار گیرد و امکان ارایه و شناسایی منابع داخلی برای تولیدکنندگان و خریداران خارجی فراهم آید.

امکانات بیشتری را برای تولیدکنندگان داخلی جهت معرفی خود قرار دهند. البته امکاناتی را فراهم آورده اند ولی می­توانست بیشتر باشد.

با توجه به تحریم­ها، ایران­ پلاست جایگاه آنچنانی ندارد ولی در حدی که مصرف ­کنندگان داخلی و بین ­المللی بدانند که در ایران چنین فعالیتی­هایی وجود دارد، در زمینه و پلاستیک و صنایع مربوطه پتاسیل خوبی است. به نظر من  باید اداره نمایشگاه را به بخش خصوصی و تولیدکنندگان داخلی واگذار کنند. اکنون نمایشگاه بیشتر تحت اداره شرکت ملی صنایع پترشیمی است که در حوزه پتروشیمی، خصوصا صنایع خصوصی و پایین ­دستی کنترل زیادی ندارد و تنها اعمال مدیریت­هایی می­کند که لزوما به نفع تولیدکنندگان داخلی و شناسایی امکانات کشور، نیست. صرفا روی پتروشیمی ­ها و صنایع بالادستی به لحاظ اینکه امکانات مالی بیشتری دارند تمرکز می­کنند.

وی با بیان که اینکه عملکرد تشکل­ها امسال نزدیک به صفر بوده است افزود: سال گذشته اقدامات بیشتری انجام دادند و مقداری از فعالیت­ها را به انجمن­های صنفی واگذار کرده بودند ولی امسال تشکل ها نقش ضعیف تری ایفا می­کنند. از لحاظ اینکه درآمدزایی از طریق اسپانسر است، دیگر مسایل تحت الشعاع قرار گرفته.

مدیر عامل شرکت پادنا پلیمر از ارایه محصولات جدید در ایران پلاست خبر داد: به دلیل اینکه یک شرکت دانش ­بنیان هستیم و در بخش مستربچ و کامپاند فعالیت و تحقیقات گسترده­ای داریم هر ساله محصولات جدیدی را ارایه می­کنیم. امسال نیز بر روی تاخیراندازهای شعله برای گرید­های متفاوت آن،  بدون هالوژن، هالوژن ضعیف و هالوژن قوی گرید­های جدیدی را ارایه کردیم که تقریبا جدید است و در گذشته مشابه خارجی آن در ایران موجود بوده.در زمینه فیلم­های بسته­ بندی نیز وان پک­ هایی را طراحی کرده ­ایم که دسترسی و استفاده آن برای مصرف کنندگان راحت­تر شده ­است.

در زمینه پوشش لوله­ های فلزی، به تکنولوژی چسب پوشش دست یافته ­ایم که مراحل اخذ مجوزهای این محصول در دست پیگیری است. همچنین اقدام به تولید مستربچ مشکی با کیفیت بالا کرده ­ایم. با توجه به تحریم­های اخیر به خودکفایی رسیده ­ایم.

 

(ادامه دارد …)

متن کامل این مصاحبه را در شماره 192ام  ماهنامه بسپار بخوانید. 

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکارخانم ارشاد .تماس بگیرید. امکان اشتراک آنلاین بر روی صفحه اصلی همین سایت وجود دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا