اخبار

نرم‌کننده Pevalen™ برای تولید بسته‌بندی‌های در تماس با مواد غذایی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر Pevalen™ محصول شرکت Perstorp به عنوان نرم‌کننده همراه با پلی‌وینیل‌کلراید در استفاده در بسته‌بندی‌های غذایی توسط سازمان غذا و دارو (با شماره FCN 001967) مورد تایید قرار گرفته است.

ایمنی در تماس با مواد غذایی

خانم Jenny Klevas مدیر محصول شرکت Perstorp در این باره می‌گوید: تاییدیه تماس با مواد غذایی بازار ما را در امریکای شمالی گسترده‌تر می‌کند؛ بازاری که معتقدیم به لحاظ پتانسیل رشد از مناطق اصلی برای محصولاتی مانند Pevalen است. این ماده به تولیدکنندگان پلی‌وینیل‌کلراید منعطف کمک می‌کند محصولاتی را طراحی کنند که بالاترین سطح نیازمندی‌های قوانین ملی را برآورده کند، بدون اینکه در عملکرد یا کیفیت نقصی ایجاد کرده باشد.

 

Pevalen، گزینه‌ای عالی برای کاربردهای حساس و محصولاتی است که در تماس مستقیم با انسان هستند؛ مانند پوشاک و زیورآلات، محصولات تفریحی و ورزشی، تجهیزات داخلی خودرو یا سایر کاربردهای طراحی داخلی مبلمان، کف و دیوارپوش در خانه‌های مسکونی و فضاهای عمومی. این محصول عملکرد منحصربه‌فردی دارد که از نرم‌کننده‌های دیگر متفاوت است و به لحاظ نرم‌کنندگی کارآیی بالایی در ترکیب با مهاجرت و تبخیر پایین دارد.

آقای Markus Jonsson معاونت محصولات نرم‌کننده شرکت Perstorp، می‌گوید: پیش‌بینی شده است که تقاضای جهانی برای جایگزین نرم‌کننده‌هایی از این دست، تا حجم 100 هزار تُن در سال به رشد خود ادامه می‌دهد. بر اساس این پیش‌بینی شرکت Perstorp ظرفیت تولید خود را از سال 2019 به بعد به صورت چشمگیری افزایش خواهد داد. این شرکت توافق بلندمدتی را برای تولید با شرکت Alcoplast امضا کرده است که این همکاری جدید ظرفیت تولید شرکت Perstorp را به بیش از دو برابر ظرفیت فعلی یا 50 هزار تن در سال می‌رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا