اخباراخبار ویژه

نخستین کنفرانس بین المللی لوله های پلی الفینی در حال برگزاری است: دیر اما بسیار درست!

بسپار/ ایران پلیمر صبح امروز کنفرانس بین المللی لوله های پلی الفینی در هتل النپیک تهران آغاز به کار کرد تا طی برنامه ای فشرده از ارایه مقالات و سخنرانی ها تا برگزاری کارگاه ها و پنل ها و نمایشگاه جانبی در روز میزبان دست درکاران تولید تا اجرا و مجریان و قانون گذاران باشد.

این کنفرانس به همت انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلنی برگزار و دبیر اجرایی آن مهندس علیرضا صحاف امین است.

این کنفرانس که نخستین همایش پس از دوران شیوع Covid-19 در صنایع پلیمر و پوشش به شمار می رود، با فاصله گذاری اجتماعی که نهایتا به دلیل ازدحام علاقه مندان در سالن (بیش از ظرفیت نیم) تا حدودی هم شکسته شد، در سالنی مملو از دست درکاران این صنعت با صورت هایی ماسک زده برگزار شد.

در مراسم گشایش این کنفرانس از پیشکسوتان در حوزه مواد اولیه، ماشین آلات، محصولات و خدمات تقدیر به عمل آمد. فیلم ها را می توانید در اینستاگرام گروه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر https://www.instagram.com/basparmag/ و یا کانال تلگرامی این گروه به نشانی t.me/iranpolymer ببینید.

گروه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر برگزاری این رویداد، چینش علمی موضوعی و برنامه ریزی حرفه ای آن را به اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن و همکاران دیگر در برگزاری صمیمانه تبریک می گوید. گزارش کامل این کنفرانس در نخستین شماره مجله بسپار در تیرماه منتشر خواهد شد.

 

(به روز رسانی می شود …)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا