اخبار

نخستین همایش بین‌المللی در حوزه فناوری کامپوزیت های پلاستیکی در دوچرخه

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، جامعه مهندسان پلاستیک (SPE) با همکاری گروه JEC، سازمان غیرانتفاعی توسعه چندسازه‌ها، راه‌اندازی Cyclitech 2015، نخستین همایش بین‌المللی فناوری چندسازه‌ها در دوچرخه، را آغاز نمودند. در این همایش به کارگیری چندسازه‌ها در طراحی دوچرخه شامل جنبه‌های ایمنی و کارایی آن مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین، 40 سخنران برگزیده شده از اروپا، آسیا و آمریکا از مراکز Union CyclisteInternationale، EcolePolytechniqueFederale de Lausanne، Corima، Cervelo، KTM Technologies، Oxeon AB TeXtreme و BMC در این همایش حضور خواهند داشت. علاوه بر ارائه تخصصی، میزگردی بین سوارکارن حرفه‌ای و خبرنگاران نیز برپا خواهد بود.

رئیس SPE می‌افزاید: “زمان ساخت دوچرخه‌های تمام پلاستیکی نزدیک‌تر از آنچیزی است که ما تصور می‌کنیم. بازار قاب غیر فلزی دوچرخه بطور مداوم در حال رشد است و موفقیت‌های اخیر چندسازه‌ها در حوزه دوچرخه‌های مسابقه‌ای شرایط را برای تولید انبوه آن هموارتر می‌سازد. “

رئیس گروه JEC ادامه می‌دهد: “دوچرخه‌سواری روز به روز با استقبال بیشتری روبه رو می‌شود، بطوریکه مطالعات اخیر ارزش این بازار را تا سال 2019 به میزان 65 میلیارد دلار برآورد کرده است. این برای نخستین بار است که یک همایش به طور کامل در اختیار ما قرار گرفته است. با استقبال قابل توجه از این همایش، گروه ما به همراه SPE در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری Cyclitech 2016 در ایالات متحده آمریکا است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا