اخبار

نخستین مباحثه فنی در زمینه ی فرآیند اکستروژن سیم و کابل در کنفرانس مستربچ و کامپاند برگزار می شود

بسپار/ایران پلیمر می نویسد، انجمن سیم و کابل همکاری با نهادهای همسو با خود را همواره در دستور کار داشته است. از سویی فضای عملی و فنی مناسبی که در کنفرانس بین‌المللی مستربچ و کامپاند ایران فراهم است انگیزه ای شد تا این مباحثه ی فنی با همکاری انجمن مستربچ و کامپاند شکل بگیرد.

معتضدی گفت: در راستای ایجاد هم افزایی علمی و فنی و اشتراک گذاشتن تجریبات فعالین صنعت سیم و کابل و صنایع مرتبط؛ کمیسیون آموزش انجمن تولیدکنندگان سیم و کابل ایران این تصمیم را گرفت تا با همکاری انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران اولین مباحثه فنی در زمینه ی فرآیند اکستروژن سیم و کابل را در سومین کنفرانس مستربچ و کامپاند برگزار نماید.

 این مباحثه در اولین روز کنفرانس و در بخشی به نام: کاربرد آمیزه های پلیمر در صنعت سیم و کابل برگزار می شود. 

معتضدی در آخر گفت: اعتقاد ما این است که خروجی این مباحثه علاوه بر افزایش آگاهی فعالین این دو صنعت؛ درک بیش از پیش کارشناسان هر صنعت از شرایط و مقتضیات صنعت دیگر خواهد بود.

انجمن تولیدکنندگان سیم و کابل ایران از سال ۱۳۷۴ و با هدف حفظ حقوق و منافع و بهبود وضعیت اقتصادی وصنفی صنعت سیم و کابل ایران آغاز به کار کرد و در حال حاضر در برگیرنده ی جمع گسترده‌ای از تولید کنندگان انواع سیم و کابل ؛ تأمین کننده گان مواد اولیه و دیگر صنایع مرتبط با صنعت سیم و کابل ایران است.

علی معتضدی علاوه بر رئیس کمیسیون آموزش انجمن تولیدکنندگان سیم و کابل ایران، عضو هیئت مدیره این انجمن و مدیرعامل شرکت در پلاست پویا نیز می باشد.


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا